  • 1. Data: 2011-10-10 19:59:26
    Temat: działa wam internet w PLAY po EDGE?
    Od: kAos <k...@a...pl>

    u mnie po 10 rano wszystko siadło nic nie ściąga na jeżynie (BB)
    sprawdzałem na 2 telefonach i nie chce się łączyć na EDGE

  • 2. Data: 2011-10-10 20:55:27
    Temat: Re: działa wam internet w PLAY po EDGE?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    On 2011-10-10 21:59, kAos wrote:
    > u mnie po 10 rano wszystko siadło nic nie ściąga na jeżynie (BB)
    > sprawdzałem na 2 telefonach i nie chce się łączyć na EDGE

    http://gizmodo.com/5848216/blackberry-service-dies-f
    or-millions-around-the-world

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 3. Data: 2011-10-10 21:24:20
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-10-10 21:59, kAos pisze:
    > u mnie po 10 rano wszystko siadło nic nie ściąga na jeżynie (BB)
    > sprawdzałem na 2 telefonach i nie chce się łączyć na EDGE

    To jeżyna nie działa, nie Play

  • 4. Data: 2011-10-12 12:17:34
    Od: "PL" <u...@W...pl>

    >u mnie po 10 rano wszystko siadło nic nie ściąga na jeżynie (BB)
    > sprawdzałem na 2 telefonach i nie chce się łączyć na EDGE

    a od kiedy to PLAY dziala na 2G? od zawsze byl TYLKO 3G

  • 5. Data: 2011-10-12 12:34:17
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "PL" <u...@W...pl> napisał w wiadomości

    > a od kiedy to PLAY dziala na 2G? od zawsze byl TYLKO 3G

    Ten zwykły w telefonie od zawsze. W 3G jedynie ten kupiony jako starter Play
    Internet na Kartę. Teraz wyłączyłem 3G i bez problemu stronki się otwierają. W
    EDGE.