  • Data: 2011-02-01 15:46:07
    Temat: Re: które języki 'historyczne' sš ważne
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-01, R. P. <r...@w...pl> wrote:

    > Widzę. Napisanie kernela tak funkcjonalnego jak kernel Linuxa od
    > początku to wiele osobolat.

    Techniczny. Nie organizacyjny. C miało być takie potężne. Okazuje się że
    nie jest, bo w Adzie da się zrobić dokładnie to samo, tylko że w C już
    jest gotowe?

    > Chciałem jedynie wykazać, że jest ważnym punktem w historii informatyki.
    > Bardzo ważnym.

    A potem wtrąciłeś, że jest potężnym i wysokopoziomowym językiem. Przy
    czym ani tego że jest potężnym językiem, ani że wysokopoziomowym, nie
    raczyłeś uzasadnić.

    > To, że nie jesteś taki kozak, jak ci się wydaje :)
    > Bo byś lepszego nie napisał.

    A co ma do rzeczy jaki ja jestem kozak? Nie o tym jest dyskusja.

    Zresztą ty też kozak nie jesteś, bo też byś nie napisał równie
    efektywnego sorta.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot