  • 31. Data: 2010-06-19 15:51:52
    Temat: Re: któredy ze oel?ska nad morze w wakacje?
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hvih87$j4a$...@n...onet.pl...

    > Wjazd do Poznania mija się z celem, bo i tak najlepsza droga do Kołobrzegu
    > to przez Czarnków leci, więc spokojnie można pojechać
    > Stęszew-Buk-Szamotuły-Czarnków.

    Jechalem wlasnie przez Czarnkow z Kolobrzegu (aczkolwiek potem przez
    Poznan - nie testowalem Twojego rozwiazania). Trasa przez Bialogard,
    Polczyn-Zdroj, Czaplinek jest TRAGICZNA. Dziurawo, wasko i kreto, choc
    przyznam, ze ma swoj urok zwlaszcza w okolicy Polczyna. Ale jak komus zalezy
    na czasie to nie polecam.

    --
    ml

  • 32. Data: 2010-06-19 15:57:37
    Temat: Re: którędy ze śląska nad morze w wakacje?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "btn" <w...@b...pl> napisał w wiadomości

    > W środku nocy to jest wyjazd z Zabrza, zanim dojadę do Łodzi będą godziny
    > poranne

    Pieszo chcesz iść?

  • 33. Data: 2010-06-19 15:58:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Luty" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hvii1f$laa$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Poznan - nie testowalem Twojego rozwiazania). Trasa przez Bialogard,
    > Polczyn-Zdroj, Czaplinek jest TRAGICZNA. Dziurawo, wasko i kreto,

    DK11 za Piłą wygląda podobnie.
    Do tego jest dużo mocniej obciążona ruchem.

  • 34. Data: 2010-06-19 15:59:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 15:50:13 +0200, w <hvihuv$53r$1@inews.gazeta.pl>, btn
    <w...@b...pl> napisał(-a):

    > W środku nocy to jest wyjazd z Zabrza, zanim dojadę do Łodzi będą
    > godziny poranne

    Rowerem? W Łodzie będziesz 5-6 rano.

  • 35. Data: 2010-06-19 16:09:21
    Temat: Re: któr?dy ze ?l?ska nad morze w wakacje?
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości grup
    com...
    > Sat, 19 Jun 2010 15:46:22 +0200, w <hvihnb$kgc$1@news.onet.pl>, "Marcin
    > Luty"

    > To chyba po nocy przez ten most jeździsz :)

    Bylo ok 22-ej :-), w zeszlym roku jechalem w srodku dnia i tez jakos
    przesadnie duzego ruchu nie bylo, mozliwe, ze akurat pojawilem sie tam w
    miedzyszczycie.
    Ale porownujac jakosc nawierzchni jadac przez most a przez centrum to chyba
    nie ma wielkiego wyboru, prawda? ;-)

    --
    ml

  • 36. Data: 2010-06-19 16:34:34
    Temat: Re: którędy ze ?lšska nad morze w wakacje?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 14:14:11 +0200, ToMasz wrote:

    >to jest wiecej niż 600km, wiec wychodzi średnia ponad 100km/h _średnia_!!!

    No i z Wrocka do Swiebodzina srednia 100 wychodzi.
    Z Krapkowic do Goleniowa noca mysle ze tez.

    Nie wiem co tam na poczatku i koncowce panuje.

    J.

  • 37. Data: 2010-06-19 17:02:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Jun 2010 15:46:22 +0200, Marcin Luty wrote:

    >Akurat Poznan i Wroclaw byly puste. [...] Poza tym jestem
    >odmiencem i jezdze zgodnie z przepisami

    No chyba ze tak :-)

    >Wroclaw - odkad zaczalem jezdzic przez most Millenijny czy jak mu tam, to
    >sama przyjemnosc. Warunek zeby tam trafic jest taki, zeby nie ufac nawigacji
    >ani znakom :-).

    o, znaki wlasnie na niego prowadza.
    Tylko ze to wcale nie jest optymalna trasa - tak ja wladze wyznaczyly
    zeby nieswiadomi omineli centrum. Uwierz swojej nawigacji :-)
    I tez potrafi sie niezle zakorkowac.

    Dobrze to bedzie za dwa lata, jak zrobimy obwodnice.

    >Jeszcze co do jazdy przez Niemcy do Kolobrzegu. Oczywiscie, ze nadrabiam 150
    >km. Ale jednoczesnie oszczedam czas i sie nie mecze. Stres IMHO jest glownym
    >powodem zmeczenia za kierownica a jadac autostrada z predkoscia rzedu 110
    >km/h praktycznie nie odczuwa sie zmeczenia.

    Ja tam odczuwam. Jedziesz, jedziesz, jedziesz, godziny mijaja a do
    celu ciagle daleko.
    Przy 150 co prawda jest niewiele lepiej, czas kupic samolot :-(

    >Na moim przykladzie wygladalo to
    >tak, ze po przejechaniu tych 880 km wysiadlem z auta w Kolobrzegu wypoczety.
    >Wczoraj po powrocie przez Polske po prostu padlem na lozko.

    8h za kolkiem i wypoczety ?

    >Nastepna sprawa sa dzieci - jesli moge im oszczedzic nawet kilkudziesieciu
    >minut jazdy samochodem to robie to a nie patrze na koszty.

    Tylko ze na moj gust to dzieci sie i tak wycierpia przez te 8h, i
    dodatkowe pol godziny to niewielka roznica. O ile w ogole wystapi.

    >Zdaje sobie sprawe, ze sa pewnie jeszcze inne, lepsze trasy ale dla mnie
    >wybor miedzy trasa olkuska-DK1-A2-DK11 a A4-Berlin czy A4-DK5-DK11 na razie
    >jest prosty i wybieram ta srodkowa mozliwosc.

    Tylko ze 11 to jest 650km. Naprawde zajmie to duzo dluzej niz 8.5h ?

    >Poniewaz pod koniec tygodnia znowu musze sie zameldowac w Kolobrzegu to
    >przetestuje tym razem trase przez Zielona Gore i Gorzow Wlkp. i postaram sie
    >porownac do pozostalych majac swiezo w pamieci wrazenia z jazd pozosytalymi
    >trasami.

    Log w GPS wlacz, albo notes wez - wrazenia to jedno, zegarek bywa
    bezlitosny

    J.

  • 38. Data: 2010-06-19 17:10:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 16:09:21 +0200, w <hvij2a$o6t$1@news.onet.pl>, "Marcin Luty"
    <m...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    > miedzyszczycie.
    > Ale porownujac jakosc nawierzchni jadac przez most a przez centrum to chyba

    A to zależy skąd dokąd jeździsz.
    Z A4 na Poznań ja jednak unikałbym Milejnijnego za dnia. I to nie tylko z
    powodu korków na moście, ale również na Hallera/Grabiszyńska.

  • 39. Data: 2010-06-19 17:11:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 19 Jun 2010 17:02:44 +0200, w
    <s...@4...com>, J.F.
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Log w GPS wlacz, albo notes wez - wrazenia to jedno, zegarek bywa
    > bezlitosny

    Dokładnie -- prosimy o tracki :).

  • 40. Data: 2010-06-19 17:52:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Tylko ze w wariancie 1 tych wiosek niezbyt duzo.
    > CB na poklad i przejedzie w 6h.

    640 km. 6h. To wymaga w zasadzie niezwalniania poza autostrada ponizej
    110 km/h, wioska czy nie wioska.

    Jak można coś takiego proponować...

    MJ