  • 41. Data: 2014-11-25 16:01:10
    Temat: Re: kto uzywa filtrow ochronnych
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 14:58, Michal Tyrala pisze:

    > No to jeszcze raz: czy wg Ciebie powłoki na filtrach są jedynie
    > bajerem?

    No to jeszcze raz :-) - uważam same filtry ochronne za bajer
    i wszystko co się do nich dokłada, żeby je lepiej sprzedać też jest bajerem.

  • 42. Data: 2014-11-25 16:26:04
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Nov 2014 16:01:10 +0100, cef wrote:

    > No to jeszcze raz :-)

    To Ty, miszczu, uciekasz od prostego pytania.

    > - uważam same filtry ochronne za bajer
    > i wszystko co się do nich dokłada, żeby je lepiej sprzedać też jest bajerem.

    Ale wiesz, ze powloki bywaja rowniez na innych filtrach? Oraz jaka
    role spelniaja?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 43. Data: 2014-11-25 17:10:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 16:26, Michal Tyrala pisze:

    > To Ty, miszczu, uciekasz od prostego pytania.

    No tak jak chcesz dosadnie, to tak: są bajerem na filtrach ochronnych.

    > Ale wiesz, ze powloki bywaja rowniez na innych filtrach? Oraz jaka
    > role spelniaja?

    Ale inne filtry nie są bajerem. Mają określone funkcje optyczne i wtedy
    powłoki mają też swoje znaczenie i sens.

  • 44. Data: 2014-11-25 17:48:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Nov 2014 17:10:24 +0100, cef wrote:

    > No tak jak chcesz dosadnie, to tak: są bajerem na filtrach ochronnych.

    Na tych szybkach akurat ich brak najbardziej widac.

    > Ale inne filtry nie są bajerem. Mają określone funkcje optyczne i wtedy
    > powłoki mają też swoje znaczenie i sens.

    Czyli znaczenie roli powloki zalezy od ,,zasadnosci'' uzycia filtra?
    Nadazasz jeszcze za soba? :-)

  • 45. Data: 2014-11-25 22:40:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 17:48, Michal Tyrala pisze:

    > Czyli znaczenie roli powloki zalezy od ,,zasadnosci'' uzycia filtra?
    > Nadazasz jeszcze za soba? :-)

    Nie rozumiem Twoich uwag.
    Jak nie chodzę w czapce, to jest mi wszystko jedno czy
    ktoś inny ma czapkę z pomponem czerwonym czy białym.
    Załóż sobie ten filtr i się podniecaj jakie ma walory.
    Gdzieś tu obok ktoś podał linka do filtrów
    (nie pamiętam czy jakieś funkcyjne czy zaślepki)
    w których był zastosowany specjalny gwint -
    jakoś tak- ułatwiający odkręcanie.
    Więc jeszcze się znajdzie dużo cech do ulepszenia.

  • 46. Data: 2014-11-26 00:07:21
    Od: d...@v...pl

    W dniu wtorek, 25 listopada 2014 22:40:27 UTC+1 użytkownik cef napisał:

> [...]
    > w których był zastosowany specjalny gwint -
    > jakoś tak- ułatwiający odkręcanie.
    > Więc jeszcze się znajdzie dużo cech do ulepszenia.

    Koro lubisz prychać kichać i kasłać, to faktycznie Twoja sprawa.
    Pozdrawiam Marcin

  • 47. Data: 2014-11-26 07:17:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 00:07, d...@v...pl pisze:

    > Koro lubisz prychać kichać i kasłać, to faktycznie Twoja sprawa.
    > Pozdrawiam Marcin

    Racja. Dałem zły przykład, bo czapka sama w sobie potrzebna.
    Zmodyfikuję zatem swoje porównanie:
    jak nie chodzę w czapce z gazety, to jest mi wszystko jedno
    czy Wyborcza czy Trybuna.

  • 48. Data: 2014-11-26 07:39:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 25 Nov 2014 22:40:26 +0100, cef wrote:

    > Nie rozumiem Twoich uwag.

    Daje się zauważyć.

    > Jak nie chodzę w czapce, to jest mi wszystko jedno czy
    > ktoś inny ma czapkę z pomponem czerwonym czy białym.

    Nie chodzę w czapce, więc polar czy inny windstopper jest do dupy. Ale
    tylko wtedy, gdy jest z niego zrobiona czapka. Takie porownanie lepiej
    opisuję tę Twoją ,,logikę''.

    > Załóż sobie ten filtr i się podniecaj jakie ma walory.

    Ha! Wiedziałem, że jak już się skończysz, to się dowiem że jestem
    zwolennikiem filtrów ochronnych. No to na pożegnanie możesz poszukać
    gdzie tak napisałem. :-)

    Żeby była jasność: ja sam takich filtrów nie używam, bo moj rodzaj
    fotografii ich nie potrzebuje. Ale też mam na tyle miejsca w głowie, że
    mogę sobie wyobrazić, kiedy są przydatne, a nawet niezbędne. Za to Ty
    się tak zaklinowałeś na ,,nie'', że sam się już gubisz w tym co piszesz.
    Bez odbioru,

  • 49. Data: 2014-11-26 13:02:01
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > mogę sobie wyobrazić, kiedy są przydatne, a nawet niezbędne. Za to Ty
    > się tak zaklinowałeś na ,,nie'', że sam się już gubisz w tym co piszesz.

    przeciez cef wyraznie troluje

    tak sobie pisze a wy dajecie sie wcioagnac.
    mozna dyskutowac jesli istnialyby jakies argumenty.
    ale widac ze cef nie ma pojecia o czym pisze.
    to samo moglby napisac np o wiertarce , albo maszynce do golenia.

    i tak juz na marginesie - protektory to nie sa filtry optyczne.
    to sa nasadki .
    uv to filtr - odcina uv , protektor ma za zadanie przepuscic cale spektrum swiatla
    widzialnego , nie jest wiec z definincji filtrem - drodzy panowie i panie .

  • 50. Data: 2014-11-26 15:20:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 07:39, Michal Tyrala pisze:

    > Ha! Wiedziałem, że jak już się skończysz, to się dowiem że jestem
    > zwolennikiem filtrów ochronnych. No to na pożegnanie możesz poszukać
    > gdzie tak napisałem. :-)

    A gdzie widzisz, że napisałem, że jesteś zwolennikiem?
    Rozbierasz zdania na czynniki pierwsze, a z logiką jesteś na bakier.
    Ja też nic nie mam do tych, którzy używają.
    I pewnie są też rzeczy, których ja używam a inni uważają to
    za bezsens.