  • 61. Data: 2010-09-16 20:41:30
    Temat: Re: kto robi fotki ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-09-16 20:36, r...@k...pl pisze:

    > W Twoich ukochanych Niemczech straciłbyś prawko na 3 m-ce.

    W jego ukochanych niemcach, 80 % dalekiej podróży pokonał by
    autostradami, i zjeżdżając z niej zupełnie nie miałby powodów
    ciąć na "ostatnich kilometrach" bo gówno statyustycznie by mu to
    dało ;)

    6008

  • 62. Data: 2010-09-16 21:13:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Tue, 14 Sep 2010 21:41:02 +0200, w <i6oj4a$vhi$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Bez jakichś nadzwyczajnych okoliczności pewnie 130-140 bym jechał.

    >W jakim kraju byłoby to możliwe?

    W każdym.
    Praktycznie nigdzie nie jeżdżę wolniej.
    Cała różnica między poszcz. krajami że w jednych jest to dozwolone na
    normalnych drogach (którymi są autostrady) a w innych nie (bo zamiast
    autostrad mają drogę gminną dla zmyłki oznaczoną jedną cyfrą).

    >W Twoich ukochanych Niemczech straciłbyś prawko na 3 m-ce.

    Nie, bo tam byłaby to autostrada.

  • 63. Data: 2010-09-16 21:13:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W jego ukochanych niemcach, 80 % dalekiej podróży pokonał by autostradami,
    > i zjeżdżając z niej zupełnie nie miałby powodów ciąć na "ostatnich
    > kilometrach" bo gówno statyustycznie by mu to dało ;)

    Dokładnie tak.
    Nie musiałbym jechać jedną z kilku głównych dróg w kraju pozostawioną w
    takim standardzie.

  • 64. Data: 2010-09-17 10:56:05
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    elmer radi radisson wrote:

    > Chyba widac o jakie zalozenie chodzilo i jakiego typu wykorzystanie
    > sprzetu, w zwiazku z nastepnym pytaniem.
    > W koncu jakos sie nikt nie pyta na grupie, czy mozna stac na parkingu
    > w lesie i siku robic albo jesc kanapki.

    Kto wie - mam przykłady na to, że ludzie czytają to co napiszę, ale
    bełkoczą i wymyślają brenide, na które odpisuję.

    Gdyby autor dostał wezwanie ze zdjęciem z tamtego miejsca, to inaczej
    traktowałbym sprawę.

    (parę dni temu na trasie spotkałem gości robiących zdjęcia samochodom
    (tak, z użyciem lapmy błyskowej). idioci stawali tam na hamulcach i
    stwarzali zagrożenie, normalni jechali dalej tak, jak jechali. miałbym
    pytać na grupie, czy komuś wolno robić zdjęcia? ja wiem że wolno, więc
    nie pytałem, ale autor wątku nie wiedział, bo zadał dość precyzyjne
    pytania...
    ;>)

    --
    Bydlę

  • 65. Data: 2010-09-17 11:28:46
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin r...@k...pl

    > Bo auto generalnie samo nie jeździ.

    To jednak odkryłeś, że "rozsądny maks" będzie różny dla różnych aut i
    różnych kierowców?

    --
    ignorance is bliss

  • 66. Data: 2010-09-17 15:09:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    17 Sep 2010 09:28:46 GMT, w <4c9334ce$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@a...xyz> napisał(-a):

    > begin r...@k...pl

    > To jednak odkryłeś, że "rozsądny maks" będzie różny dla różnych aut i
    > różnych kierowców?

    Powiem więcej, gdybyś ty jechał w Subaru to nawet mógłbyś jechać 140km/h z 1%%
    we krwi. W ten sposób dowiedziałeś się przy okazji, że i alkohol działa różnie
    na każdego człowieka.

    Może zaproponuj jakąś funkcję dozwolonej prędkości z danych: samochód (kurcze,
    jak to opisać liczbowo?), liczby pkt w Need For Speed oraz z promili we krwi?

  • 67. Data: 2010-09-17 15:10:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Sep 2010 20:41:30 +0200, w <i6tocp$l14$1@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

> [...]
    > autostradami, i zjeżdżając z niej zupełnie nie miałby powodów
    > ciąć na "ostatnich kilometrach" bo gówno statyustycznie by mu to

    Ten kawałek statystycznie też gówno mu da, 130-140kph można tam pojechać chyba
    tylko dla poprawy samopoczucia, bo na czasie podróży zaoszczędzi sekundy. :)

  • 68. Data: 2010-09-17 15:12:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Sep 2010 21:13:07 +0200, w <i6tq7v$utl$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > normalnych drogach (którymi są autostrady) a w innych nie (bo zamiast
    > autostrad mają drogę gminną dla zmyłki oznaczoną jedną cyfrą).

    Tak, mają tam takie 1-pasmowe autostrady bez poboczy i ustawiają tam 130kph?
    Fajny ten kraj.

  • 69. Data: 2010-09-17 22:28:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie, bo tam byłaby to autostrada.

    >Tak, mają tam takie 1-pasmowe autostrady bez poboczy

    Nie, za to mają 3 pasmowe i nie zmuszają ludzi do jeżdżenia krajowymi
    drogami w wykonaniu gminnych.

  • 70. Data: 2010-09-20 17:58:35

    Fri, 17 Sep 2010 22:28:41 +0200, w <i70j1j$657$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Nie, za to mają 3 pasmowe i nie zmuszają ludzi do jeżdżenia krajowymi
    > drogami w wykonaniu gminnych.

    Jak już podajemy idiotyczne argumenty, to powiem -- za mało zarabiasz i za mało
    płacisz podatków.