  • 51. Data: 2010-09-15 21:24:21
    Temat: Re: kto robi fotki ?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-15 19:25, Bydlę wrote:

    > Nieprawda.
    > Możesz sobie kupić FR, trzaskać zdjęcia i żadnych przeszkoleń nie
    > potrzebujesz.

    Wydawalo mi sie ze wyraznie mowa o znanych sytuacjach ze stawianiem
    FR przez prywatne firmy wykonujacych foty dla SM, a nie zboczonej
    formie fotoamatorskiego gadzeciarstwa ze sprzetem drozszym niz
    Hasselblad H4D-40, dla prywatnej satysfakcji i albumu na polce. Bo o
    takich kolekcjonerach zdjec samochodow to jeszcze nie slyszalem.

    > RU sure?

    Yep. Zobacz mojego posta z 12:26.

    --

    memento lorem ipsum

  • 52. Data: 2010-09-15 21:26:26
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-15 19:25, Bydlę wrote:

> [...]

    Hasselblad H4D-40, dla prywatnej satysfakcji i albumu na polce. Bo
    o takich kolekcjonerach zdjec samochodow to jeszcze nie slyszalem.

    Yep. Zobacz mojego posta z 12:46.

    --

    memento lorem ipsum

  • 53. Data: 2010-09-16 09:15:45
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-15 16:09, Cavallino pisze:

    > Dokładnie.
    > Klient który poszedł ze mną na czołówkę był nawalony jak perszing, ale
    > wiadomo, kluczowym zagrożeniem jest to czy się jedzie 90 czy 130. ;-)

    Tak tępaku ma znaczenie czy jedziesz puszką ważącą 1.5t 90km/h czy
    130km/h. Jest takie coś co się FIZYKA zwie i bezwzględnie obejmuje
    również kierowców koreański (nie starszych niż 3 lata) pojazdów.

  • 54. Data: 2010-09-16 10:47:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2010 12:46, elmer radi radisson pisze:

    > Rozumiem ze nie masz argumentow, ale proponuje z klawiatury wziac lapki

    Mam, tylko tobie wszystko trzeba pisać baaaaaaaaaaaaardzo prostym
    językiem - przenośni np. nie chwytasz.

    > dalej od kwestii rodzinnych, za to skupic sie na prawnych konkretach.

    To był prawny konkret. To za Stalina żeby cokolwiek zrobić, potrzebne
    było zezwolenie.

    > Wiec co powiesz na to:

    [ciach]

    To, że nie rozumiesz, co się do ciebie pisze.

    Kontrola ruchu drogowego to jedno, a stanie sobie z fotoradarem to coś
    zupełnie innego. Dopiero jak ktoś zacznie zatrzymywać i przystępować do
    kontroli i ewentualnego ukarania, to zaczyna się czynność "ustawowo
    reglamentowana".

    > Slowo "fotoradar", wlacznie z odnosnikiem do zdjecia padlo w tym watku
    > dobre kilka razy, nie badz dziecinny i nie udawaj ze nie wiesz do czego
    > wykorzystuje sie to urzadzenie.

    Ja się odnosiłem do tej gałęzi wątku, w której mowa była tylko o staniu
    i robieniu zdjęć.

  • 55. Data: 2010-09-16 11:33:36
    Od: Viking <jonnyb@poczta_ns_onet.pl>

    lleeoo <l...@p...onet.pl> wrote in

    > drogą z przeciwka też ktoś jedzie i nawet jak jedzie przepisowo
    > to przy czołówce nie ma żadnych szans na przeżycie.

    bo jak w niego wjade z predkoscia 90km/h to przezyje...

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 56. Data: 2010-09-16 12:25:01
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-16 11:33, Viking pisze:
    > lleeoo<l...@p...onet.pl> wrote in

    > bo jak w niego wjade z predkoscia 90km/h to przezyje...

    przeczytaj co cytowałeś jeszcze raz i przemyśl co chciałeś napisać

  • 57. Data: 2010-09-16 16:44:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-16 10:47, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > zupełnie innego. Dopiero jak ktoś zacznie zatrzymywać i przystępować do
    > kontroli i ewentualnego ukarania, to zaczyna się czynność "ustawowo

    Slabo mi. Znaczy sie ze w odroznieniu od merkantylnego, zarobkowego
    dzialania o ktorego przypadkach pisza inni w tym watku i ogolnie
    wiadomo ze to czesto spotykana praktyka wierzysz sam, ze sa to jedynie
    fotoamatorzy ktorzy przestawili sie juz z Nikonow, Canonow i Sony na
    Fotorapidy, AD9 i Multanowy po sto tysi PLN+ i uprawiaja calkowicie
    rozrywkowo carspotting dla wlasnej uciechy?

    Po za tym o jakim zatrzymywaniu w ogole piszesz? Jak sie uzywa
    FR to nie po to, by kogos zatrzymywac. Z drobnymi wyjatkami
    ktore czasem w okreslony sposob uprawia policja.

    Proponuje nie wykrecac kota ogonem w kwestiach tego do czego
    sluza fotoradary, bo ostatnio to wiedza nawet juz 6-7 latkowie
    i nikt nie bedzie na tyle naiwny zeby myslec ze panowie obslugujacy
    pudlo na trojnogu blyskajace przy drodze niewinnie przestawili
    sie z trzaskania fot golych tylkow na wymienianie sie kolekcjami
    wlasnorecznie wykonanych zdjec samochodow w ruchu.

    --

    memento lorem ipsum

  • 58. Data: 2010-09-16 19:16:13
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    elmer radi radisson wrote:

    > Wydawalo mi sie ze wyraznie mowa o znanych sytuacjach ze stawianiem
    > FR przez prywatne firmy wykonujacych foty dla SM

    A ja odpowidałem na pytania postawione bez takiego założenia.
    Zacytować?
    Proszę:

    Dzięki, bo ja nie byłem pewien.

    --
    Bydlę

  • 59. Data: 2010-09-16 20:17:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-16 19:16, Bydlę wrote:

    > A ja odpowidałem na pytania postawione bez takiego założenia.
    > Zacytować?

    Chyba widac o jakie zalozenie chodzilo i jakiego typu wykorzystanie
    sprzetu, w zwiazku z nastepnym pytaniem.
    W koncu jakos sie nikt nie pyta na grupie, czy mozna stac na parkingu
    w lesie i siku robic albo jesc kanapki.

    --

    memento lorem ipsum

  • 60. Data: 2010-09-16 20:36:26

    Tue, 14 Sep 2010 21:41:02 +0200, w <i6oj4a$vhi$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Bez jakichś nadzwyczajnych okoliczności pewnie 130-140 bym jechał.

    W jakim kraju byłoby to możliwe?

    W Twoich ukochanych Niemczech straciłbyś prawko na 3 m-ce.