  • Data: 2010-12-23 20:38:20
    Temat: Re: kto pojedzie pierwszy
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-23 20:05, pj pisze:

    > Może, ale nie musi, coś może drzewo zasłonić, nieodpowiedni kąt
    > itp. Nie ma obowiązku by kierowca wjeżdzając na skrzyżowanie
    > widział znaki na wszystkich dojazdówkach. Jego obowiązują tylko
    > te które ma przed sobą (po prawej ewentualnie nad sobą) lub w
    > sporadycznych przypadkach po lewej stronie

    Taaa ... śnieg, wandale, etc.

    Co nie zmienia faktu, że imho jest ... nie spotkałem się jeszcze
    ze strefą zamieszkania, nieoznakowaną skutecznie, tym bardziej,
    że stawiaczom (osiedlom na ten przykład) bardzo zależy by obcy
    wjeżdżający wiedzieli, że *pieszy lezący jezdnią ma
    pierwszeństwo* ... po to ten znak został wymyślony ...

    6008