  • Data: 2010-12-24 09:36:32
    Temat: Re: kto pojedzie pierwszy
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...nie spotkałem się jeszcze ze strefą zamieszkania,
    > nieoznakowaną skutecznie,

    To zapraszam na osiedle, na którym pracuję. Na cztery wjazdy
    na osiedle tylko przy dwóch jest znak strefy :-). Na dodatek
    jedno z tych szczęśliwie oznaczonych nie ma z kolei znaku
    końca strefy :-))). Żeby rozwiać wątpliwości: osiedle nie
    jest popegeerowskim wytworem socjalizmu, nie mieszkają tu
    lumpy, ogólnie nie odstaje od jakiejś, powiedzmy, średniej
    krajowej ;-)

    > ...tym bardziej, że stawiaczom (osiedlom na ten przykład)
    > bardzo zależy by obcy wjeżdżający wiedzieli, że *pieszy
    > lezący jezdnią ma pierwszeństwo* ... po to ten znak został
    > wymyślony ...

    Tu jakoś widać nie zależy. Pogoniłem kiedyś policmajstra,
    który chciał mnie ukarać bo postawiłem auto w niedozwolonym
    miejscu ;-). Sam się zdziwił jak mu kazałem pojechać do
    wjazdu, przy którym nie było znaku SZ ;-)