  • Data: 2013-08-09 22:41:59
    Temat: Re: kto ma dobrą pamięć...?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-09 22:24, sundayman pisze:

    > Mam oczywiście, ale chodzi o to, żeby rozwiązanie było niezależnie od
    > nich, bo trzeba przełączać RS w tym celu, żeby można było wgrać firmware
    > via bootloader obu MCU. Czyli przełączanie będzie małym przyciskiem na
    > PCB - albo RS jest podłaczony do 1-go, albo do 2-go.
    >
    > No taka kombinacja trochę, ale to jest modyfikacja już istniejącego
    > urządzenia - musiałem dołożyć drugi MCU, ale chcę zachować możliwość
    > zmiany softu przez RS.

    Aha, no to potencjalnie (bo to zależy od tego, co masz) dałoby się
    zrobić tak, że łączysz odbiornik MAXa do obu procków na raz, a
    odpowiednim poleceniem dopiero włączasz sterowanie z odpowiedniego
    procka nadajnikiem na jakiś czas itd... Wtedy zero dodatkowego hardware,
    ale to już zależy od tego, co masz i co możesz, bo jeżeli jest
    standardowy bootloader na który nie masz wpływu, to faktycznie będzie
    problem. Wtedy rozwiązanie z kluczem analogowym jest OK, tak się robi np
    na płytkach z Atmega128, gdzie któryś z interfejsów programowania bodaj
    właśnie z UARTem się pokrywa.

    Pozdrawiam

    DD