  • Data: 2013-08-10 10:40:11
    Temat: Re: kto ma dobrą pamięć...?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-08-10 10:31, Dariusz Dorochowicz wrote:
    > A jest (być może) również taka opcja, że jeden może robić za pośrednika
    > dla drugiego... Oczywiście zawsze trzeba przemyśleć konsekwencje.

    To wymaga w pośredniku 2x układu komunikacji, a to zapewne oznacza 2x
    uart lub jakieś obleśne rękodzieło. IMHO trywialny adresowalny protokół
    wymiany firmware pozwala zrobić iloczyn montażowy na drutach tx i rx i
    nie przejmowaz się zbędnym hardware, w dodatku jest bardziej odporny na
    błedy niż przeciętny user który ma wcisnąć jakiś przycisk i jak ma jeden
    do wyboru to już ma dylemat.

    Mam tak zrobione (adresowalny protokół i iloczyn montażowy)i sobie
    chwalę, z resztą na tych samych drutach komunikuje się z nimi jeszcze
    inny procesor i nikt nikomu nie przeszkadza.