  • Data: 2013-08-11 11:58:00
    Temat: Re: kto ma dobrą pamięć...?
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-11 03:31, sundayman pisze:

    > Wszystkie inne koncepcje wymagają przeróbek programowych, w zamian nie
    > oferując niczego poza rezygnacją z tego switcha, a to jest zysk nie wart
    > zachodu w tym przypadku. W pierwszym podejściu miałem nawet zrobić po
    > prostu dodatkowe złącze (schowane), i wyprowadzić na nie TX/RS bez
    > MAX'a, no ale w razie konieczności wymiany firmware MCU1 trzeba by wtedy
    > użyć czegoś więcej niż kabelek RS. A skoro mam RS232 i tak już
    > wyprowadzony, to rozwiązanie ze switchem jest całkowicie wystarczające.

    To tylko różne propozycje rozwiązania problemu w zależności od tego, co
    i jak masz, możesz sobie wybrać właściwe rozwiązanie. Dla jednego
    łatwiejsza będzie zmiana programu, dla innego dobudowanie odrobiny
    hardware. Ja tylko dodam od siebie, że być może wystarczy tylko
    przełączać TX, a RX podać na oba procesory równocześnie, o ile protokół
    będzie na to pozwalał. Ale jak nie chcesz się w to bawić i masz miejsce,
    to przełączaj oba kanały sprzętowo. Gdyby zależało Ci na miejscu, to byś
    załatwił sprawę bez dodatków. Ocena wartości rozwiązania na szczęście
    należy do Ciebie.
    A tak w ogóle to ... ile sygnałów UARTA podajesz na MAXa? Ile kanałów ma
    MAX? Bo może prawie nic nie potrzebujesz?

    Pozdrawiam

    DD