  • Data: 2012-11-22 19:35:29
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-22 19:17, Myjk pisze:
    > Thu, 22 Nov 2012 19:07:00 +0100, Artur Maśląg

    > No to kto w końcu,

    No ja.

    > bo niżej zaprzeczasz.

    W żadnym miejscu.

    > Przecież to ty jesteś małostkowym, zacietrzewionym dyskutantem. Wmawiasz
    > sobie i innym swoje urojenia i jakieś odwracanie kota ogonem, nie próbując
    > nawet zrozumieć co chciał przekazać "oponent".

    Spoko, "oponenta" (cokolwiek by to miało znaczyć) wypowiedzi można
    sprawdzić w tamtym wątku, podobnie jak w tym. Argumentacja oraz forma
    pozwala stwierdzić, że była to ta sama osoba. Bo problem to był jak
    najbardziej w powyższym i ma się nadal. A prób ściemniania w postaci
    tworzenie nieistniejących faktów może zaniechaj, ponieważ to raczej
    nie świadczy dobrze o autorze takich rewelacji.

    > Nie mój, państwowy.

    Skoro go prosisz, to nieistotne jest jego źródło. Proś dalej.