  • Data: 2012-11-22 22:03:37
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-22 21:09, Myjk pisze:
    > Thu, 22 Nov 2012 20:30:02 +0100, Artur Maśląg

    > Nie odwracaj kota ogonem.

    Spoko, to Twoja domena.

    > Te znaki mają celowo odmienne kształty, ale z
    > pewnością nie po to, by odczytywać z nich "pewne informacje" gdy dotyczą
    > innego kierunku ruchu.

    Kot jest zmęczony - jak najbardziej z ich kształtu można odczytać
    informację, choćby stały na "innym kierunku". Zresztą z tym się
    zgodziłeś wcześniej. Nigdzie też nie twierdziłem, że one mają taki
    kształt, by móc je czytać "odwrotnie" - pisałem, że dzięki temu
    jest taka możliwość i jest to jak najbardziej użyteczne.

    > Informacje o których wspominasz są jałowe, a wręcz
    > mogą być mylące i poprowadzić do wypadku.

    Zadusisz kota - skoro kierowca z drogi "innego kierunku"
    widzi te znaki na drodze poprzecznej (nie da się ich odczytać
    błędnie - kształt jest jednoznaczny i zawsze znaczy to samo)
    to informacja nie jest jałowa, a tym bardziej nie jest myląca.
    Co do wypadku - do tego może doprowadzić nie stosowanie się
    do nich kierowców, którzy wjechali od ich strony...