  • Data: 2012-11-22 21:09:25
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 22 Nov 2012 20:30:02 +0100, Artur Maśląg

    > Ekhem - powyższe nie jest fałszywe, ale mowa była o możliwości
    > odczytania pewnych informacji na podstawie A-7 i B-20 stojących
    > na drodze/drogach poprzecznych. Nie odwracaj kota ogonem.

    Nie odwracaj kota ogonem. Te znaki mają celowo odmienne kształty, ale z
    pewnością nie po to, by odczytywać z nich "pewne informacje" gdy dotyczą
    innego kierunku ruchu. Informacje o których wspominasz są jałowe, a wręcz
    mogą być mylące i poprowadzić do wypadku.

    > Hmmm, czyżby przekaz nie był wystarczająco czytelny,
    > czy też chcesz temu zaprzeczyć?
    > Wiesz, ja z góry nie zakładam, że ziejesz nienawiścią
    > i złośliwościami.

    Skądże! Tylko utwierdzam cię w przekonaniu.

    --
    Pozdor Myjk