  • Data: 2012-11-22 23:10:56
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 22 Nov 2012 17:49:31 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > No i wszystko pasuje - to jaki masz problem?

    Ja ? To ty napisales "A ma pierwszenstwo przed B".
    A tymczasem wychodzi na to ze oboje maja ustapic ...

    > Jak masz nadal wątpliwości
    > to pozostaje kultura, zdrowy rozsądek i Art.3-4. Naprawdę
    > w PORD nie trzeba enumeratywnie wyliczać sytuacji i podawać na nie
    > stosownego rozwiązania.

    Ok, nie musi .... no ale pomieszajmy dalej ... B wie ze A wyjezdza ze
    strefy zamieszkania, a wiec (A) wlacza sie do ruchu i (A) powinien ustapic
    wszystkim uczestnikom ruchu ... to (B) moze jechac dalej, czy ma ustapic ?
    Moze jednak jest dziura w przepisach :-)

    > A po co, skoro w czasie jazdy nie da się linijką mierzyć dokładnie
    > odległości...

    Jak tylny zderzak jest przed znakiem, to pojazd nie opuscil strefy
    zamieszkania :-)
    12m tiry raczej przez strefy zamieszkania nie jezdza, autobusy tez raczej
    nie, ale osobowki nieliczne maja ponad 5m dlugosci.

    A przeciez moga byc z przyczepa.

    J.