  • Data: 2010-04-23 23:47:21
    Temat: Re: kryptografia praktyczna
    Od: Kubaj <n...@m...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "pluton" <z...@g...pl>, Fri, 23 Apr 2010 09:52:34 +0200:

    <snips />
    > W zwiazku z tym poszukuje gotowego algorytmu szyfrowania/deszyfrowania
    > ^^^^^^^^^
    > kluczami asymetrycznymi.
    > Powinny to byc darmowe kody w C/C++ , ewentualnie Delphi, Java raczej
    > odpada.

    FYI: algorytm to abstrakcyjne (niezależne od sposobu wyrażenia), dobrze
    zdefiniowane rozwiązanie jakiegoś (najcz. obliczeniowego) problemu. Kod
    C/C++ to implementacja.

    Po te pierwsze zajrzyj na:
    http://code.google.com/p/cryptospecs/

    Wybór całkiem wielu projektów o otwartym kodzie implementujących m.in.
    szyfrowanie asymetryczne znajdziesz na:
    http://sourceforge.net/ pod hasłem crypto, cipher

    --
    HTH,