-
1. Data: 2013-11-05 10:05:45
Temat: krete drogi motorniczego
Od: Prawy <r...@g...com>
Drodzy, wcześniej pytałem o porządne trasy w okolicy i wspominałem o jakimś lokalnym
przewodniku, zdaje sie że jest coś takiego - czysto turystycznie jedakowoż...
Teraz myśle o zwykłych drogach bez perspektyw/bez widokow/wszystko jedno, ale
spełniających nastepujące założenia konstrukcyjne:
-droga poza miejcowościami
-nawierzchnia małopodziurawiona
-takie podkrecenie że nawet zawodnik z trudem dopnie do 90km/h (tak zeby oszczedzić
na paliwie i nie łamać przepisów zanadto)
W tym momencie używam zumi maps bo są dość szczególne, potem pojade tam rowerem
zbadać temat i być może przećwiczyć podstawy zbierania sie w zakret, a nastepnie
motorem jak już jakiś będę miał...
O kręte drogi nie tak prosto,
wyrazy uszanowania
-
2. Data: 2013-11-05 10:48:44
Temat: Re: krete drogi motorniczego
Od: Marcin N <m...@o...pl>
W dniu 2013-11-05 10:05, Prawy pisze:
> Drodzy, wcześniej pytałem o porządne trasy w okolicy i wspominałem o jakimś
lokalnym przewodniku, zdaje sie że jest coś takiego - czysto turystycznie
jedakowoż...
>
> Teraz myśle o zwykłych drogach bez perspektyw/bez widokow/wszystko jedno, ale
spełniających nastepujące założenia konstrukcyjne:
> -droga poza miejcowościami
> -nawierzchnia małopodziurawiona
> -takie podkrecenie że nawet zawodnik z trudem dopnie do 90km/h (tak zeby oszczedzić
na paliwie i nie łamać przepisów zanadto)
>
>
> W tym momencie używam zumi maps bo są dość szczególne, potem pojade tam rowerem
zbadać temat i być może przećwiczyć podstawy zbierania sie w zakret, a nastepnie
motorem jak już jakiś będę miał...
>
> O kręte drogi nie tak prosto,
> wyrazy uszanowania
>
Wszystkie założenia - i jeszcze więcej, na przykład: brak innych
pojazdów na drodze - spełniają tory gokardowe. Na przykład w Bydgoszczy,
Koszalinie, Radomiu.
--
MN
-
3. Data: 2013-11-05 11:09:38
Temat: Re: krete drogi motorniczego
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Tue, 5 Nov 2013 01:05:45 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Prawy
wyklawiaturowal co nastepuje:
> Drodzy, wcześniej pytałem o porządne trasy w okolicy i wspominałem o jakimś
lokalnym przewodniku, zdaje sie że jest coś takiego - czysto turystycznie
jedakowoż...
>
> Teraz myśle o zwykłych drogach bez perspektyw/bez widokow/wszystko jedno, ale
spełniających nastepujące założenia konstrukcyjne:
> -droga poza miejcowościami
> -nawierzchnia małopodziurawiona
> -takie podkrecenie że nawet zawodnik z trudem dopnie do 90km/h (tak zeby oszczedzić
na paliwie i nie łamać przepisów zanadto)
>
>
> W tym momencie używam zumi maps bo są dość szczególne, potem pojade tam rowerem
zbadać temat i być może przećwiczyć podstawy zbierania sie w zakret, a nastepnie
motorem jak już jakiś będę miał...
>
> O kręte drogi nie tak prosto,
Proszę bardzo, to jest moja ulubiona:
http://tinyurl.com/pfbgwt4
Zaletą jest to, że można jeździć w kółko dopuki się paliwo nie skończy :)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
-
4. Data: 2013-11-05 12:38:45
Temat: Re: krete drogi motorniczego
Od: Marcin N <m...@o...pl>
W dniu 2013-11-05 11:09, Piotr Klimek pisze:
> Dnia (Tue, 5 Nov 2013 01:05:45 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Prawy
> wyklawiaturowal co nastepuje:
>
>> Drodzy, wcześniej pytałem o porządne trasy w okolicy i wspominałem o jakimś
lokalnym przewodniku, zdaje sie że jest coś takiego - czysto turystycznie
jedakowoż...
>>
>> Teraz myśle o zwykłych drogach bez perspektyw/bez widokow/wszystko jedno, ale
spełniających nastepujące założenia konstrukcyjne:
>> -droga poza miejcowościami
>> -nawierzchnia małopodziurawiona
>> -takie podkrecenie że nawet zawodnik z trudem dopnie do 90km/h (tak zeby
oszczedzić na paliwie i nie łamać przepisów zanadto)
>>
>>
>> W tym momencie używam zumi maps bo są dość szczególne, potem pojade tam rowerem
zbadać temat i być może przećwiczyć podstawy zbierania sie w zakret, a nastepnie
motorem jak już jakiś będę miał...
>>
>> O kręte drogi nie tak prosto,
>
> Proszę bardzo, to jest moja ulubiona:
> http://tinyurl.com/pfbgwt4
>
> Zaletą jest to, że można jeździć w kółko dopuki się paliwo nie skończy :)
Ma dwie wady: jest drogi i szybki. Dla mnie za szybki.
Tor gokardowy mieści się cenowo w kwocie 50-70 zł za tyle jeżdżenia, że
pot kapie wszystkimi otworami. No i można cały czas jeździć na drugim biegu.
--
MN
-
5. Data: 2013-11-05 13:21:09
Temat: Re: krete drogi motorniczego
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Tue, 05 Nov 2013 12:38:45 +0100) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>> O kręte drogi nie tak prosto,
>>
>> Proszę bardzo, to jest moja ulubiona:
>> http://tinyurl.com/pfbgwt4
>>
>> Zaletą jest to, że można jeździć w kółko dopuki się paliwo nie skończy :)
>
> Ma dwie wady: jest drogi i szybki. Dla mnie za szybki.
>
> Tor gokardowy mieści się cenowo w kwocie 50-70 zł za tyle jeżdżenia, że
> pot kapie wszystkimi otworami. No i można cały czas jeździć na drugim biegu.
Dla mnie męczące było wolne jeżdzenie po torze gokartowym dużym
motocyklem a Poznań jest za daleko, żeby być tam tak często jak bym chciał.
Dlatego teraz mam supermoto na którym można się pocić na torach gokartowych za
małe pieniądze, niedaleko domu i nie męczyć na dwójce. I jeszcze jako
bonus drugi zestaw kół do taplania się w błocie. Na razie ten kompromis
działa z przewagą błota.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
-
6. Data: 2013-11-06 14:22:24
Temat: Re: krete drogi motorniczego
Od: Prawy <r...@g...com>
...wszystko fajnie tory gokarty, ale zbaczcie że znajdujac drogę pod motocykl i po
pod oczekiwnania motorniczego oszczedzasz czas i pieniądze (pieniądze moto dedykowane
na tor na dohjazdy na tor, itak dalej)
-
7. Data: 2013-11-06 14:46:16
Temat: Re: krete drogi motorniczego
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Wed, 6 Nov 2013 05:22:24 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Prawy
wyklawiaturowal co nastepuje:
> ...wszystko fajnie tory gokarty, ale zbaczcie że znajdujac drogę pod motocykl i po
pod oczekiwnania motorniczego oszczedzasz czas i pieniądze (pieniądze moto dedykowane
na tor na dohjazdy na tor, itak dalej)
Jak doliczysz koszt zablokowania ruchu na twojej drodze, koszt wynajęcia
karetki, usypania pułapek żwirowych itd. to już nie wyjdzie tak tanio :)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/
-
8. Data: 2013-11-06 14:48:10
Temat: Re: krete drogi motorniczego
Od: Marcin N <m...@o...pl>
W dniu 2013-11-06 14:22, Prawy pisze:
> ...wszystko fajnie tory gokarty, ale zbaczcie że znajdujac drogę pod motocykl i po
pod oczekiwnania motorniczego oszczedzasz czas i pieniądze (pieniądze moto dedykowane
na tor na dohjazdy na tor, itak dalej)
W czasie "pałowania" wywrotni są częste. Gdy jestem na torze to prawie
zawsze ktoś leży. Drobna przewrotka na torze kończy się nieszkodliwie,
na ulicy prawie zawsze kończy się źle.
Wyjazd na tor łącznie z dojazdem 200 km w każdą stronę zamyka się kwotą
ok 200 zł. 3 razy w roku takie coś i będziesz nasycony. To nie jest dużo
nawet dla przeciętnego Polaka. Po zabawie na torze odechce Ci się
pałowania na drogach.
--
MN
-
9. Data: 2013-11-13 00:44:00
Temat: Re: krete drogi motorniczego
Od: AZ <a...@g...com>
Dnia 05.11.2013 Marcin N <m...@o...pl> napisał/a:
>>
>> Proszę bardzo, to jest moja ulubiona:
>> http://tinyurl.com/pfbgwt4
>>
>> Zaletą jest to, że można jeździć w kółko dopuki się paliwo nie skończy :)
>
> Ma dwie wady: jest drogi i szybki. Dla mnie za szybki.
>
Bo motocykle sa po to by zapierdalac a nie zamulac...
>
> Tor gokardowy mieści się cenowo w kwocie 50-70 zł za tyle jeżdżenia, że
> pot kapie wszystkimi otworami. No i można cały czas jeździć na drugim biegu.
>
No i jaka to zaleta z tym drugim biegiem?
--
Artur
ZZR 1200