  • 1. Data: 2013-11-04 20:12:49
    Temat: Zalewa Skutera
    Od: bartekw92 <bartekwilk12@_NOSPAM_gmail.com>

    Cześć mam takie pytanie..
    Jak odpaliłem skuter to go cały czas zalewało potem mu ustało i teraz
    znowu z tłumnika cieknie cały czas bęzyna z tłumnika ? co to za przyczyna
    .? Jak myślicie dziękuje za Informacjie

  • 2. Data: 2013-11-04 20:42:44
    Temat: Re: Zalewa Skutera
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-04 20:12, bartekw92 pisze:
    > Cześć mam takie pytanie.. Jak odpaliłem skuter to go cały czas zalewało
    > potem mu ustało i teraz znowu z tłumnika cieknie cały czas bęzyna z
    > tłumnika ? co to za przyczyna .? Jak myślicie dziękuje za Informacjie

    Jak tak samo znasz się na silnikach, jak na ortografii to śmigaj szybko
    do serwisu, bo jeszcze coś popsujesz.
    A ta "bęzyna" to nie przypadkiem woda po dłuższym postoju?
    Jacek

  • 3. Data: 2013-11-04 21:10:02
    Od: bartekw92 <bartekwilk12@_NOSPAM_gmail.com>

    Sory za ortografie ale się spieszyłem i nie zwracałem uwagi . nie to nie
    jest to ta benzyna pojawia sie podczas odpalenia silnika nawet czuć
    benzynę na ziemi..

  • 4. Data: 2013-11-04 21:48:19
    Od: ditron <d...@w...pl>

    hmmm, ale to nie jest to ta benzyna co czuć ja na ziemi ?

    sory, tez sie spieszyłem sie...

  • 5. Data: 2013-11-05 08:50:22
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    bartekw92 <bartekwilk12@_nospam_gmail.com> wrote:

    > znowu z tłumnika cieknie cały czas bęzyna z tłumnika ? co to za przyczyna

    To przez tłumnik.

    http://motogof.tumblr.com/