    Date: Wed, 06 Nov 2013 14:48:10 +0100
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: krete drogi motorniczego

    W dniu 2013-11-06 14:22, Prawy pisze:
    > ...wszystko fajnie tory gokarty, ale zbaczcie że znajdujac drogę pod motocykl i po
    pod oczekiwnania motorniczego oszczedzasz czas i pieniądze (pieniądze moto dedykowane
    na tor na dohjazdy na tor, itak dalej)

    W czasie "pałowania" wywrotni są częste. Gdy jestem na torze to prawie
    zawsze ktoś leży. Drobna przewrotka na torze kończy się nieszkodliwie,
    na ulicy prawie zawsze kończy się źle.

    Wyjazd na tor łącznie z dojazdem 200 km w każdą stronę zamyka się kwotą
    ok 200 zł. 3 razy w roku takie coś i będziesz nasycony. To nie jest dużo
    nawet dla przeciętnego Polaka. Po zabawie na torze odechce Ci się
    pałowania na drogach.

    --
    MN