  • 1. Data: 2013-11-05 09:57:27
    Temat: Kupno Motorowera
    Od: daniel4564 <daniel4564@_NOSPAM_o2.pl>

    Cześć Chcę kupić sobie jakąś 50 i nie wiem co mam wybrać Romet Zetka 50
    czy Router WS 50. Proszę o szybko poradę. Z góry dziękuje.:)

  • 2. Data: 2013-11-06 15:41:17
    Temat: Re: Kupno Motorowera
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-05 09:57, daniel4564 pisze:
    > Cześć Chcę kupić sobie jakąś 50 i nie wiem co mam wybrać Romet Zetka 50
    > czy Router WS 50. Proszę o szybko poradę. Z góry dziękuje.:)
    Widzę, że patrzysz na wygląd i na głos silnika, żeby wyglądało jak
    motocykl. Oba to motocyklopodobne chińczyki.
    Zetka jest nieco lepiej wykonana od Routera, ale licz się z korozją i z
    wyginaniem stopki centralnej, bo materiał lichutki. Obrotomierz też
    wymienisz ze 3 razy na gwarancji, bo potem i tak będziesz jeździć bez.
    Router jest trochę gorzej wykonany, ale też jeździ, chociaż widziałem
    filmik, jak gościowi złamała się półka i cały przedni widelec odpadł w
    czasie jazdy.
    Oba nie powalają mocą i są dość ciężkie, jak na swoje 4 KM, więc nie
    poszalejesz. Jak chcesz coś do jazdy to raczej skuter, a jak do
    oglądania, to mogą być w/w.
    Jacek