eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakoszt naprawy t23Re: koszt naprawy t23
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "ms" <t...@n...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: koszt naprawy t23
    Date: Thu, 22 Jan 2009 16:47:24 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <gla4i0$2ur$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <gl6uap$j0r$1@node1.news.atman.pl> <gl7dsc$8u2$1@jaszczomp.tahoe.pl>
    <gl9elm$7ma$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gla03t$lfr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: gce146.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1232639360 3035 83.12.56.146 (22 Jan 2009
    15:49:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jan 2009 15:49:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:554696
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gla03t$lfr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ms" <t...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > news:gl9elm$7ma$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    >
    > Mam podobne odczucia również co do wymądrzania się serwisów. Bez obrazy -
    > 3/4 z nich to kompletni amatorzy, uczący się na sprzęcie klientów. Coś
    > troszkę bardziej nietypowego i panowie działają po omacku. Przy okazji
    > można
    > też zostać okradzionym. Klienci trochę tę grę pozorów rozszyfrowują,
    > trochę
    > się ratują internetem i stąd potem te dyskusje. Zresztą, gdybym
    > potrzebował
    > usługi w branży, w której jestem zielony, to normalne, że popytałbym tu i
    > tam o ceny. Zresztą, nie masz Kolego co narzekać - i tak na końcu frajerem
    > jest zawsze klient.
    >

    ech chyba zbytnio kolego generalizujesz problem ze klient w serwisie jest
    frajerem a serwisanci uczą się na sprzęcie klienta. Nie wszystkie serwisy
    biorą za diagnostykę a z drugiej strony większość producentów zabrania
    naprawy elektroniki tylko wymianę całej płyty pod karą groźby utraty
    autoryzacji na naprawy również te po gwarancji.
    Wcale się nie dziwie że klient szuka po internecie wiadomości o możliwej
    usterce i kosztach ale jak wiadomo zakres awari w dzisiejszym sprzecie jest
    tak szeroki a zarazem objawy sa bardzo podobne to narzucanie że trzeba
    tylko polutowac cewkę zakopaną pod stosem płyt oraz odkręcieć z 40 różnych
    śrubek na symboliczną złotówkę jest delikatnie mówiąc nie eleganckie.
    Z resztą i tak świat idzie w kierunku utylizacja sprzetu niż naprawy i nikt
    nie bedzie utrzymywał wielkiego warsztatu aby dopłacać do napraw złomu
    którzy klienci przynieśli .

    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: