-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: KK <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: koszt naprawy t23
Date: Thu, 22 Jan 2009 12:49:47 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 45
Message-ID: <gl9mgr$pdd$1@news.onet.pl>
References: <gl6uap$j0r$1@node1.news.atman.pl> <gl7bjq$7al$1@mx1.internetia.pl>
<gl7cf0$2fe$1@node1.news.atman.pl>
<gl7mir$hnq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gl84mq$d78$1@news.onet.pl>
<gl85sr$ijd$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.19.29.109
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1232624987 26029 83.19.29.109 (22 Jan 2009 11:49:47 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jan 2009 11:49:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
In-Reply-To: <gl85sr$ijd$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:554677
[ ukryj nagłówki ]
>> Ale zapłaciłem za diagnozę, któa była fałszywa!
>> A była fałszywa dlatego, że facet planował wyłudzić ode mnie
>> jeszcze więcej pieniędzy !
> Niekoniecznie.
Jak to niekoniecznie?! Serwis wymyślił bajkę i tyle. Całe szczęście że
nie zalali sprzętu przed oddaniem.
> Powszechne jest, że diagnozy są naciągane, ze względu na to, że prawie pewne
> jest, że klient po usłyszeniu 200 zł za konfigurację,
> (a nie naprawę) - podziękuje i zacznie sam walczyć.
Czyli powszechne jest oszukiwanie klienta. Ja bym się wstydził bronić
takiego punktu widzenia (a też pracuje w serwisie i to poważnej firmy)
> Oczywiście nie jest dobrze wprowadzać w błąd klienta, ale diagnoza była
> poprawna z wyjątkiem słowa: strasznie - tu być może skłamał
> Określenie: "Nie wymaga wymiany części" moim zdaniem było prawdziwe i to ono
> spowodowało, że Pan to naprawił wspólnie z serwisantem.
> I to Pan zarobił 130 zł, a serwisant tylko 70 zł.
> Czy takie rozumowanie jest złe?
Ale za przeproszeniem pitolenie, klient przychodzi do serwisu i powinien
wiedzieć ile zapłaci za diagnozę, ile za naprawę. Np za jakiekolwiek
obejrzenie sprzętu 100pln. Nawet jakby trzeba było wymienić tylko baterie.
Diagnoza za to powinna być uczciwa, program Usterka powinni zrobić
inaczej, dawać sprzęt do naprawy z wiadomym uszkodzeniem i nagrywać
diagnozy serwisantów.
Pozdrawiam
KK
>
> --
> --
> pozdrawiam
> Sylwester Łazar
> http://www.alpro.pl
> http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
> i projektowania PCB
>
>
>
>
Następne wpisy z tego wątku
- 22.01.09 13:47 entroper
- 22.01.09 14:39 entroper
- 22.01.09 15:47 ms
- 22.01.09 16:15 zzzz
- 22.01.09 16:17 Grzegorz Kurczyk
- 22.01.09 17:21 entroper
- 23.01.09 21:16 ELP
- 26.01.09 00:58 Tadek
- 26.01.09 01:18 Tadek
Najnowsze wątki z tej grupy
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=