  • 1. Data: 2012-09-11 07:44:12
    Temat: korki google
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i wyleczylem sie z patrzenia na korki na maps.google.com

    W sobote na ulicy Ruskiej we wrocku zawitala koparka i zajela jeden pas.
    Juz wtedy sie tworzyly korki, ale poczekalem do poniedzialku.
    Google rano twierdzila ze calkiem przejezdna, a tymczasem ... dzialo sie to
    co bylo do przewidzenia.
    Maciej co prawda dawal jeszcze lepszy przyklad z Warszawy, gdzie ruch jest
    szybki, a ulica rozkopana od roku, ale co innego przekonac sie samemu.

    AOW nadal google nie uznaje ... czyzbysmy obserwowali poczatek upadku
    imperium ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-09-11 08:52:29
    Temat: Re: korki google
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-11 07:44, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > szybki, a ulica rozkopana od roku, ale co innego przekonac sie samemu.
    >
    > AOW nadal google nie uznaje ... czyzbysmy obserwowali poczatek upadku

    Popatrz na to:
    http://static.routes.tomtom.com/map/?center=51.11220
    900011%2C17.001304741429&zoom=10&map=basic
    Może będzie lepiej.
    Od biedy tez Targeo ujdzie, ale tylko do patrzenia ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2012-09-11 16:35:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Sep 2012 08:52:29 +0200, w <k2mnbo$qoa$1@mx1.internetia.pl>, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Popatrz na to:
    > http://static.routes.tomtom.com/map/?center=51.11220
    900011%2C17.001304741429&zoom=10&map=basic
    > Może będzie lepiej.

    Przecież tu nic nie ma (tzn. brak trafficu dla Ruskiej i w ogóle jakoś
    biednie).

    A korkosfera.pl ?

  • 4. Data: 2012-09-11 18:42:26
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.rec.gps.]

    http://osmapa.pl/beta/?lon=17.0257&lat=51.11054&zoom
    =18&map=3&o=FFFFT

    Ruska cała czarna :)