  • Data: 2008-08-06 19:02:47
    Temat: Re: koolokacja
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Kulas pisze:
> [...]

    miałem to samo jeszcze jakieś rok temu w GTS. Ustalenia były takie, że
    dzownią w ciągu 15 minut od zniknięcia mojego router bgp. Kiedyś miałem
    telefon o 3.25 w nocy, bo mi coś odwaliło upsowi i się wyłączył.

    A jakieś 4 miesiące temu miałem telefon po ok 2 godzinach, że router im
    zniknął z monitoringu. A na ja na to, że owszem - właśnie siedzi koło
    mnie w serwerowni dwóch ludków z GTS i wymieniają radiolinię na STM1 ...
    no cóż ... się gts popsuł. popsuł paskudnie.

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,