  • Data: 2008-08-07 12:35:06
    Temat: Re: koolokacja
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Aug 2008 11:54:41 +0000 (UTC), " "
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Maciek \Babcia\ Dobosz
    >
    >Nie no nie jest tak zle, na sali kolokacyjnej z tego co kojarze masz telefon,
    >jak rowniez z pokoju pracy zdalnej (kanciapie :) ).

    Wiesz - o ile na samej sali mogłem nie zauważyć (choć uważam że jak
    jest to powinien być widoczny na pierwszy ruzt oka) to w kanciapie
    spędziłem trochę czasu i mimo dokładnego zbadania całego pomieszczenia
    - duże nie jest - nei udało mi się trafić na jego ślad. Może zabrali
    aparat żebym nie wyniósł. ;-) Natomiast to że z pomieszczeń nie można
    samemu wyjść to całkiem inna sprawa. W razie pożaru jesteś w pułapce
    bo obsługa raczej będzie samemu uciekać lub gasić a nie mieć głowę do
    tego że ktoś gdzieś tam siedzi. Wiem co mówię - przeżyłem dość poważny
    pożar w budynku pensjonatu. Gdyby nie pytania ludzi którtzy tam
    wynajmowali pokoje mogło się skończyć ofiarami bo nikt z obsługi nie
    pamiętał że w suterenie ktoś jest na bilardzie. To dlatego w tej
    chwili wszelkie pomieszczenai musza być tak skonstruowane żeby możliwa
    była z nich ucieczka. Czyli albo mozna wyjść ze środka albo są kasety
    z kluczami/wyłacznikami do zamków obok drzwi. Na dodatek powinny być
    tak oznakowane by były widoczne w przypoadku zaniku oświetlenia czy w
    dymie. A to czy ktoś czegoś nie wynosi kontroluje się przy pomocy
    monitoringu i podobnych technik

    Wątek poszedł w złym kierunku - w każdym razie jak NASK daje dobre
    ceny to polecam bo to co powyżej to tylko moje spostrzeż

    Zdrówko
    enia.