  • 1. Data: 2008-08-03 16:40:08
    Temat: koolokacja
    Od: Grzegorz Dacka <u...@i...infoplus.com.pl>

    Witam serdecznie.
    Potrzebuje koolokować w Warszawie szafe + do tego 30~40 Mb/s
    Co możecie mi zaproponować a może ktoś z was ma możliwość koolokowania ?

    Obecnie trzymam to w EXATELU a nie jestem zbytnio zadowolony z ich usług

    Mam 1 miesiąc na podjęcie decyzji.

    --

    Grzegorz Dacka
    gdacka<at>unc.pl

  • 2. Data: 2008-08-03 22:16:41
    Temat: Re: koolokacja
    Od: <a...@g...pl>

    > Potrzebuje koolokować w Warszawie szafe + do tego 30~40 Mb/s
    > Co możecie mi zaproponować a może ktoś z was ma możliwość koolokowania ?
    >
    > Obecnie trzymam to w EXATELU a nie jestem zbytnio zadowolony z ich usług

    oo A ja sie zastanawialem nad kolokacja u nich - w czy podpadaja lub na co
    uwage zwrocic?
    i z ciekawosci bo jestem przed rozmawa z nimi - jaki poziom cen udalo ci sie
    wynegocjowac
    za kolokacja i mb lacza?

    Blazej

  • 3. Data: 2008-08-03 22:25:43
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Grzegorz Dacka napisał:

> [...]
    > Co możecie mi zaproponować a może ktoś z was ma możliwość koolokowania ?
    >
    > Obecnie trzymam to w EXATELU a nie jestem zbytnio zadowolony z ich usług

    Zapytaj w ETOPie. Kolega Michał Bensch da radę.

    --
    TOM

  • 4. Data: 2008-08-04 06:35:57
    Od: Grzegorz Dacka <u...@i...infoplus.com.pl>

    Dnia 03.08.2008 <a...@g...pl> <a...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > uwage zwrocic?
    > i z ciekawosci bo jestem przed rozmawa z nimi - jaki poziom cen udalo ci sie

    Podpaaja w bardzo wielu miejscach ale najbardziej wkurzajace jest to że jak coś nie
    działa
    to ty im musisz udowodnić że to nie działą i czasami przeciaga się to w kilka dni.
    np jak przycieli ruch do TPSA to nie dało się w jednej sesji wyciagnac wiecej jak 1
    Mb/s
    po około 3 tygodniach walki udowadniania że wina lezy po ich stronie przynali sie

    Jak robili remont w serwerowni zapomnieli szafy zabezpieczyc i plyty karton gips
    cieli w tym
    samym pomieszczeniu co stoja serwery, chyba nie musze mowic co sie stalo ze maszynami
    a dokladiej
    z wentylatorami w nich

    Jak im się sypie routing to ty masz im udowodnic ze nie dziala bo jak w tpsa u nich
    zawsze
    wszystko dziala

    Zasilanie do serwerow podane na przedluzaczu takim nazwyklejszym za 5 zl +
    rozgalezniki
    + do tego okazuje sie ze ktos moze sie wpiac w twoja listwe bo jemu sie miejsce
    skonczylo
    lub ma taki kaprys

    I wiele wiele innych ciekawych rzeczy dlugo by opowiadac

    Jesli chodzi o 1 Mb/s coz nie chce ciebie oklamac ale wydaje mi sie ze to cos miedzy
    180 ~ 200 zl
    jest to cena netto oczywiscie.

    Szafy tam akorat nie mam swojej tylko zajmuje ich i place cos od 1U ale nie wiem czy
    to nie jest
    w cenie lacza i to sa wszsytkie koszty.

    --

    Grzegorz Dacka
    gdacka<at>unc.pl

  • 5. Data: 2008-08-04 06:45:18
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Grzegorz Dacka napisał(a):

    > Witam serdecznie.
    > Potrzebuje koolokowaae w Warszawie szafe + do tego 30~40 Mb/s
    > Co mo?ecie mi zaproponowaae a mo?e kto? z was ma mo?liwo?ae koolokowania ?
    >
    > Obecnie trzymam to w EXATELU a nie jestem zbytnio zadowolony z ich us?ug
    >
    > Mam 1 miesi?c na podjecie decyzji.

    Spróbuj w ATMAN.

    wer

  • 6. Data: 2008-08-04 08:42:03
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    Grzegorz Dacka pisze:

> [...]
    >
    > Obecnie trzymam to w EXATELU a nie jestem zbytnio zadowolony z ich us?ug

    PL-IX ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 bez: ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 7. Data: 2008-08-04 16:35:32
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Grzegorz Dacka <u...@i...infoplus.com.pl> wrote:
    > Dnia 03.08.2008 <a...@g...pl> <a...@g...pl> napisa?/a:

    > Podpaaja w bardzo wielu miejscach ale najbardziej wkurzajace jest to ?e jak co? nie
    dzia?a
    > to ty im musisz udowodni? ?e to nie dzia?? i czasami przeciaga si? to w kilka dni.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 8. Data: 2008-08-04 21:31:15
    Od: "Kuba" <n...@s...net>

    > Potrzebuje koolokować w Warszawie szafe + do tego 30~40 Mb/s
    > Co możecie mi zaproponować a może ktoś z was ma

    Mozesz jeszcze pomyslec o IDC GTS E w Piasecznie.

    --
    Pozdr,
    K.

  • 9. Data: 2008-08-05 05:29:16
    Od: "TaKeN TaKeNoWsKi" <t...@c...edu.pl>

    Unc pisz po polsku a nie w krzaczkach :D?

  • 10. Data: 2008-08-05 06:10:42

    Kuba napisał(a):

    > Mozesz jeszcze pomyslec o IDC GTS E w Piasecznie.

    A mają tam wolne szafy? Bo z tego co ostatnio słyszałem to miejsce im się skończyło.

    wer