  • Data: 2008-08-07 08:14:26
    Temat: Re: koolokacja
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Aug 2008 21:04:00 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >nie wierzę, że tak to działało jak znam systemy ochrony dostępu.

    Wiesz - ja u mnie w firmie system dostępu i monitoringu to też moja
    działka - dlatego zwróciłem na to uwagę bo ktoś kto nie ma z tym do
    czynienia nawet nie będzie podejrzewał że coś jest nei tak.

    >Niezależnie od tego czy im ktoś zatwierdził czy sami zmienili to jakby
    >komukolwiek się coś stało to odpowiedzialny nie wyjdzie z pierdla do
    >końca życia.

    Dostanie wyrok w zawiasach jak znam życie. NASK opłaci mu prawnika z
    naszych podatków.

    >No dobra, ja to porąbany jestem i gonię za takie akcje :)

    Ja mam tak samo. Już miałem propozycję umieszcenia mojej serwerowni na
    poddaszu na wysokości 3 piętra. Jedyne dojście to wąska stuletnia
    klatka schodowa. Z drewnianymi schodami. I dziwili się że nie chcę bo
    tam cisza i spokój i nikt nie będzie się kręcił. Na szczęście okazało
    się że nie da rady zapewnić tam odpowiedniego zasilania a i
    przekładanei istnijącego już okablowania to byłyby dość duże koszty..
    No i mam 2 wyjścia na 2 klatki schodowe a i takk koło szafu leży lina
    i uprząż do zjazdów bo stropy w budynku drewniane ;-)

    Zdrówko