  • 1. Data: 2010-03-13 22:44:11
    Temat: konwerter monoblock quad/quadro jaki
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Chce zmienić konwerter na monoblocka. Już prawie sie zdecydowałem na zakup
    "modelu" quad, kiedy znalazłem jakieś pogłoski o quadro.
    Jaka jest różnica ?

    Chciałbym z 1 anteny podpiąć maksymalną ilość tunerów, ale środki finansowe
    są dość ograniczone. Dlatego myślę o monobloku quad (cyfra+ / TNK / TRWAM i
    TVP Historia).
    multiswicha raczej teraz nie nabęde.
    Na allegro jest pare modeli do wyboru, może coś doradzicie.
    Antena 85

    Na allegro widze modele:
    INVERTO IDLP-23QDMONO szumy 0,2dB
    OPTICUM 0.1 db
    Maximum V-24 Pro Line

    A może powiecie czego _nie_kupować_ ?

    pozdrawiam

    pitpull

  • 2. Data: 2010-03-14 09:01:15
    Temat: Re: konwerter monoblock quad/quadro jaki
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *pitpull* napisał(-a):

    > Chce zmienić konwerter na monoblocka. Już prawie sie zdecydowałem na zakup
    > "modelu" quad, kiedy znalazłem jakieś pogłoski o quadro.
    > Jaka jest różnica ?

    Quad nie wymaga dodatkowych urządzeń. Podłączasz kable po prostej do tunera
    i śmiga. Quatro zdaje się potrzebuje multiswitcha po drodze

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2010-03-15 07:06:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pitpull pisze:
> [...]
    > TVP Historia).
    > multiswicha raczej teraz nie nabęde.
    > Na allegro jest pare modeli do wyboru, może coś doradzicie.

    te są ok. wszystko zależy ile będzie kabla - jak niedużo (np 15m) to
    spokojnie wystarczy. na dłuższych odcinkach nie próbowałem przy hd.
    w stosunku do quatro i multiswitcha nie masz możliwości rozbudowy i nie
    ma w tym naziemnej, co prawda są modele z we naziemnej, ale nie miałem
    tego w rękach, wolę sprawdzone rozwiązania.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2010-03-15 12:27:53
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

> [...]
    > w tym naziemnej, co prawda są modele z we naziemnej, ale nie miałem
    > tego w rękach, wolę sprawdzone rozwiązania.

    Czyli tak - quada nie podłacze pod multiswicha, a quatro nie będzie działać
    bez multiswicha.
    Na razie beda 2 tunery, nie planuje więcej niż 4. Zresztą wtedy pewnie
    taniej dołożyć drugą antene niz kombinowac ze swichami.
    Na ten moment tylko SD wchodzi w rachube. Kabla to max 25m do najdalszego
    tunera - ale tam idzie przez sumator także naziemna. Siła sygnałun / jakość
    pokazuje na fergusonie 95% / 85%.
    Ale co ciekawe tyle samo pokazuje wstawiony na 5-metrowy kabel - tam
    podpięty strong z cyfry+ pokazuje 100 / 100.

    dzieki

    pitpull

  • 5. Data: 2010-03-15 13:54:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pitpull pisze:

    > Czyli tak - quada nie podłacze pod multiswicha, a quatro nie będzie
    > działać bez multiswicha.

    zgadza się

    > Na razie beda 2 tunery, nie planuje więcej niż 4. Zresztą wtedy pewnie
    > taniej dołożyć drugą antene niz kombinowac ze swichami.

    no nie wiem.

    > Na ten moment tylko SD wchodzi w rachube. Kabla to max 25m do
    > najdalszego tunera - ale tam idzie przez sumator także naziemna.

    ale naziemną masz tylko w jednym punkcie?

  • 6. Data: 2010-03-15 19:36:38
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    > zgadza się

    > no nie wiem.

    > ale naziemną masz tylko w jednym punkcie?

    Nie - w 3 - ale w trzecim nie ma satelity - choć myśle o tym. Się
    rozpędziłem ;D
    Ale wszystkie idą z jednej instalacji przez "rozgałęźniki", przy czym do
    tego jednego punktu miałem tylko 1 kabel - nie pomyślałem jak dom ocieplałem
    Do reszty planowanych punktów jakoś się dostane.

    A powiecie coś o

    Quad Monoblock BLUE LINE ?

    pitpull

  • 7. Data: 2010-03-15 20:27:38
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    > A powiecie coś o
    >
    > Quad Monoblock BLUE LINE ?

    Powiem(y): Inverto Black Ultra

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 8. Data: 2010-03-16 06:59:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    pitpull pisze:

> [...]
    > tego jednego punktu miałem tylko 1 kabel - nie pomyślałem jak dom ocieplałem
    > Do reszty planowanych punktów jakoś się dostane.

    i po tym co napisałeś dochodzę do wniosku, że lepiej będzie Ci jednak
    zastosować multiswitcha, bo jak zaczniesz mieszać z tą naziemną...
    a tak prosto i wygodnie.
    ale to Twoja decyzja.