  • 61. Data: 2010-06-08 12:18:49
    Temat: Re: [kontrolka ciśnienia oleju] świeci się dłużej
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Robert Rędziak pisze:

    > Taki los. W ogóle od paru lat ten cały Usenet co raz bardziej
    > nadaje się do dupy, skoro już krążymy wokół tego tematu. :)

    Ludzie sa z dupy albo my sie starzejemy :)
    Jak zaczynalem przygode z PMS to obecni 20letni miszczowie prostej mieli
    wtedy 9lat, jak ten czas leci..

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 62. Data: 2010-06-08 14:18:39
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    _____________
    > robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
    >
    >   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
    Skoro dla Was inne tematy, ze względu na luki w wykształceniu, są niedostępne.
    To się cieszcie że chociaż o dupie możecie pogadać. Niżej to już tylko
    marszczenie freda Wam zostaje.

  • 63. Data: 2010-06-08 14:32:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message

    > O czym Ty mówisz?? Zmieniałeś Ty kiedyś olej w silniku samochodowym?

    Zapewne znieniał, to że ty o czymś nie masz pojęcia to nie znaczy że to
    nie isnieje.

  • 64. Data: 2010-06-08 18:12:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Pozwolilem sobie umiescic fragment dokumentacji technicznej producenta (w
    > tym przypadku PSA co nietrudno zauwazyc) Kliknij sobie tutaj:
    > http://tinyurl.com/38dob45
    > Dalej tak ci wesoło błaźnie?:)

    Dlaczego mnie przezywasz? Dalej mi wesoło jak sobie wyobrażę
    go robiącego to odsysanie strzykawką przez rurkę od kroplówki...

    I co mi tu pokazujesz?
    Peżo zaleca odsysanie oleju przez rurkę do kroplówki z użyciem strzykawki?

  • 65. Data: 2010-06-08 18:14:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Kaliszewski" <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote
    in message news:rrp1e7-0c4.ln1@bozon.softax.pl...

    > Zapewne znieniał, to że ty o czymś nie masz pojęcia to nie znaczy że to
    > nie isnieje.

    Ja kwestionuję sensowność takich porad...

  • 66. Data: 2010-06-08 18:16:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > ASO przy największym dealerze Fiata w Polsce.

    To wstyd...

    > Naprawdę uważasz, że wiesz lepiej niż oni, jaka jest szansa na uszkodzenie
    > korka spustowego niż oni?

    Naprawdę sądzisz, że Fiat używa specjalnych gwintów i specjalnych śrub?
    A może po prostu wymyślają sobie śpiewkę aby pokryć swoją niekompetencję?

    > W innych Fiatach oczywiście spuszczali olej normalnie, tylko w tym jednym
    > wysysali.

    Jak mi pokażesz takie zalecenie producenta podpisane FIAT aby
    w tym silniku nie odkręcać spustu bo spieprzyliśmy gwinty i łatwo
    je urwać to Ci uwierzę :-) jak na razie uważam że jesteś łatwowierny.

  • 67. Data: 2010-06-08 18:19:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olek" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message

    > raczej ułatwiać, a Ty pewnie dinozaur motoryzacyjny,
    > jak o odsysaczach oleju nie słyszałeś i nie widziałeś...

    Słyszałem, jak najbardziej... tylko że jest to idiotyczna metoda.
    Prowadnica bagnetu nigdy do dna miski nie sięga, a na dnie
    zbierają się wszystkie opiłki i gluty które warto wraz ze starym
    olejem usunąć... Po to producent umieścił korek spustowy
    w najniższym miejscu miski olejowej aby jak najwięcej syfu
    zeszło przy wymianie oleju normalną metodą...
    Presja na częściową wymianę oleju przez odsysanie pochodzi
    pewnie od zakładów usługowych, dla których jest to zwykła
    wygoda kosztem jakości wykonanej usługi...
    Klient powinien we własnym interesie zawsze upierać się
    na spuszczanie oleju przez korek spustowy i nie pozwalać
    sobie wciskać kitu że odsysanie to nowa "cool" moda a śruba
    spustowa to przeżytek dla dinozaurów.

  • 68. Data: 2010-06-08 18:33:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 08 Jun 2010 14:18:39 +0200, kogutek <k...@v...pl>
    wrote:

    > To się cieszcie że chociaż o dupie możecie pogadać. Niżej to już tylko
    > marszczenie freda Wam zostaje.

    Wyczuwam konesera.

    r.
    _____________

  • 69. Data: 2010-06-08 19:18:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Pszemol"

    > Jednak Ty próbujesz ludzi wpuszczać w maliny aby szli do apteki po
    > rurkę do kroplówki, potem mozolnie wkładali ją sobie do miski
    > olejowej przez cienką, poskręcaną rurkę do bagnetu kontrolnego
    > po czym zasysając komicznie strzykawką olej z silnika i trzymając
    > rurkę poniżej miski olejowej odciągali sobie nadmiar oleju???
    >
    > Śmiech za piątkę, kolego! Naprawdę śmiech za piątkę...
    > I naprawdę chciałbym Cię zobaczyć jak byś sobie ssał tą
    > strzykawką olej z silnika przez taką cienką rurkę od kroplówki.
    > Zaprosisz mnie na prezentację? :-)) Przyjadę z kamerą :-)))

    Stary, może i ja nie potrafię pieknie pisać, ale ty ze zrozumieniem
    czytać również nie potrafisz.
    Tak zapraszam - Ostrów Wielkopolski - Imię i Nazwisko znasz, jak chcesz
    podam telefon i sie umówimy

  • 70. Data: 2010-06-08 20:40:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Naprawdę sądzisz, że Fiat używa specjalnych gwintów i specjalnych śrub?

    Nie, sądzę że coś spieprzył w tym silniku.
    I że mechanik postępuje prawidłowo nie ryzykując jeśli wie o zagrożeniu.

    > A może po prostu wymyślają sobie śpiewkę aby pokryć swoją niekompetencję?

    Ale na czym ona polega?
    Sugerujesz, że w jednym Punto potrafią spuścić olej korkiem, a w drugim nie?
    ROTFL !!!!

    Takie odsysanie to dla mechaniora więcej roboty niż normalny sposób.

    > Jak mi pokażesz takie zalecenie producenta podpisane FIAT

    LOL
    Nie ośmieszaj się.
    Pokaż mi zalecenie producenta podpisane Fiat, które każe co rok wymieniać
    wariator w tym silniku.

    A się dokładnie tak psuł.

    Łatwiej mi uwierzyć że coś jeszcze dali radę zepsuć, niż w to że mechanik z
    głupoty dokłada sobie roboty.