-
1. Data: 2010-06-07 12:44:45
Temat: wytrzymałość sprężyn
Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane
po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy daje się
zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów
wisi niżej od strony kierowcy. Na prostym jest równo. Od wymiany auto
zrobiło 1kkm po krzywych polskich, aczkolwiek połatanych drogach i na
początku na tym pochyłym zjeździe wisiało równo. Czy można to
kolokwialnie mówiąc olać? W zawieszeniu nic nie stuka, autko prowadzi
się ok.
Pozdrawiam
-
2. Data: 2010-06-07 12:56:14
Temat: Re: wytrzymałość sprężyn
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2010-06-07 12:44, M1SLQ pisze:
> Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane
> po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy daje się
> zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów
> wisi niżej od strony kierowcy. Na prostym jest równo. Od wymiany auto
> zrobiło 1kkm po krzywych polskich, aczkolwiek połatanych drogach i na
> początku na tym pochyłym zjeździe wisiało równo. Czy można to
> kolokwialnie mówiąc olać? W zawieszeniu nic nie stuka, autko prowadzi
> się ok.
A jakie te sprężyny założyłeś?
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
3. Data: 2010-06-07 13:01:55
Temat: Re: wytrzymałość sprężyn
Od: "M1SLQ" <mbierwia@w_domenie_o2.pl>
> A jakie te sprężyny założyłeś?
http://www.automotofrance.pl/pl/Products/1804/sprezy
na_zawieszenia_przod_do_clio_ii/Show/
Pozdrawiam
-
4. Data: 2010-06-07 13:02:11
Temat: Re: wytrzymałość sprężyn
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
M1SLQ pisze:
> Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane
> po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy daje się
> zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów
> wisi niżej od strony kierowcy.
Może sprężyny jest źle ułożona na łożysku? Coś mi się nie wydaje, żeby
sprężyna tak szybko pękła.
--
krzysiek82
-
5. Data: 2010-06-07 22:52:14
Temat: Re: wytrzymałość sprężyn
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2010-06-07 13:01, M1SLQ pisze:
>> A jakie te sprężyny założyłeś?
>
>
> http://www.automotofrance.pl/pl/Products/1804/sprezy
na_zawieszenia_przod_do_clio_ii/Show/
No to może być to, czyli dziadowski zamiennik. Z tego co twierdzi grupa,
na sprężynach oszczędzać nie warto, bo dopłata do Lesjoforsa jest z
reguły znikoma.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
6. Data: 2010-06-07 23:22:38
Temat: Re: wytrzymałość sprężyn
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message
news:4c0cd1d0$0$17086$65785112@news.neostrada.pl...
> M1SLQ pisze:
>> Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane po
>> zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy daje się zauważyć
>> na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów wisi
>> niżej od strony kierowcy.
>
> Może sprężyny jest źle ułożona na łożysku? Coś mi się nie wydaje, żeby
> sprężyna tak szybko pękła.
To czy pękła czy nie chyba łatwo wizualnie zauważyć po zdjęciu koła?
-
7. Data: 2010-06-08 09:35:37
Temat: Re: wytrzymałość sprężyn
Od: krzysiek82 <s...@u...pl>
Pszemol pisze:
> To czy pękła czy nie chyba łatwo wizualnie zauważyć po zdjęciu koła?
Różnie bywa, czasami kolumna jest głęboko wprowadzona i jeszcze osłona
czasami przeszkadza żeby coś więcej zobaczyć, nie wiem jak jest w aucie
autora tego wątku. Odnośnie sprężyn to także polecam sprężyny lesjoforsa
(nie wiem czy się nie pomyliłem w pisowni nazwy)
--
krzysiek82