  • Data: 2015-01-23 23:59:53
    Temat: Re: konstruktywny czas spedzony w aucie
    Od: Scobowski <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-23 o 11:20, g...@g...com pisze:
    > Zastanawiam sie co mozna robic w samochodzie (oprodz prowadzenia). Bo na razie nie
    mam wiece pomyslow ponad:
    > * radio z ciekawymi tresciami/wywiadami (z ktorych mozna sie czegos pozytecznego
    dowiedziec)
    > * pogaduchy telefoniczne (zest. glosnomowiacy albo bluetooth)
    >
    > Z rzeczy ktorych nie probowalem:
    > * audiobooki
    > * czytanie tekstow (stronek? usenetu?) przez syntezator
    > * nauka jezyka obcego przez telefon
    > * obrazanie obcych ludzi przez CB ;)
    >
    > A co wy robicie ciekawego w czasie jazdy?
    >
    > bajcik

    Raz koleżance paluchem wskazującym....
    eee... ale to dawno.
    Generalnie: obecnie pokonuję tak krótkie dystanse (dom - szkołaDziecka -
    żlobekDrugiegoDziecka - praca - zakupy - dzieciory - dom ), że po prostu
    odbywam zaległe rozmowy telefoniczne. Na szczęście mam z kim gadać.

    Poza tym - Trójka albo Czwórka PR, a w drodze na wakacje (nieczęsto, bo
    częściej się lata) - język kraju docelowego.

    Na średnich dystansach- to, co akurat na USB/SD
    ALBO
    to, co akurat na USB/SD w tle, a na pierwszym planie dyskusja z rodziną.

    Jeśli - akurat - posiadam pojazd, który pozwala na cieszenie się jazdą -
    to się nią cieszę.
    Jest to konstruktywne, bo odstesowuje i poprawia nastrój.