  • Data: 2009-02-19 11:35:22
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > A ja dalem racjonalne argumenty, ze to sie nie oplaca. (bo gdyby sie
    > oplacalo to inwestyja bylaby zaraz a nie za 2 lata). Co potwierdza, ze takie
    > "zgrupowania" powinny byc podzielone bardziej wielkosciowo dla firm a nie
    > terytorialnie. Bo nie widze siebie w takim z innymi firmami 100-300 userow
    > bo nie bedzie o czym pogadac (oprocz oczywiscie kwestii towarzyskich przy
    > piwie).

    i tu oczywiście masz rację
    firma która ma 100 klientów nie ma o czym rozmawiać z firmą która ma 10
    000 klientów, no chyba ze o smaku piwa.

    ale

    do ig przyjmuje się firmy mające powyżej 250-300 klientów końcowych
    a średnia wychodzi w tej chwili ok 600-800 klientów
    w obecnej chwili jest ponad 80 firm, łączenie obsługują juz 50 000 klientów.

    wiec nie są to firmy az tak małe,
    moze problemy przed którymi stoją "wy" macie już za sobą
    ale spora część tych problemów już sie łączy.

    michal