  • Data: 2009-02-19 18:59:16
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użyszkodnik crazy bejbi napisał:

    > Oczywiście po ostatnich sukcesach medialnych odbieram InetGroup troszkę
    > inaczej i nie wykluczam faktycznego dołączenia.

    My i kilka zaprzyjaźnonych firm również dołączymy, ale.... :)

    > Ale właśnie nadal NIE ZE WZGLĘDU na zakupy, ale na prestiż BYCIA członkiem
    > i poparcie inicjatyw zamieszania na rynku oraz pokazania operatorów
    > alternatywnych.

    Właśnie :-) Pozdzielam Twoje zdanie w 100% - kwestię zakupową mam centralnie
    w nosie, tanie puszki mnie nie interesują. Łącza? Też wiem gdzie, od kogo i
    za ile kupić, a następnie sprzedać, żeby się biznes kręcił. Większe graty,
    światłowody? Też nie problem i nie pierwszyzna dla nas.
    A jeśli jeszcze okazałoby się przypadkiem, że wizerunkowo się coś ruszy -
    będzie świetnie.

    Pozdrawiam!

    --
    Ślązak