  • Data: 2009-02-19 10:51:46
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waszego
    Ci

    > Ja jak czegoś nie znam to nie daje "dobrych" rad.
    > Z Twojej strony to tak wygląda, bo masz mało danych. Nigdzie nie pisałem
    > , że będzie to trwać 2 lata, że nie wykorzystam najpierw radia a
    > światełko będę budował na spokojnie.

    o tu:

    eeeeeee, tylko analizuje przedstawione fakty. I dobrych rad nie daje bo to
    nie moje zadanie. Krzywo tylko patrze na takie spotkanie o ktorym byla mowa.
    Jeden pokazuje reszcie technologie i teraz wszyscy sa zapaleni do takiej
    technologii i kazdy pisze, ze robi swiatlowody.

    A ja dalem racjonalne argumenty, ze to sie nie oplaca. (bo gdyby sie
    oplacalo to inwestyja bylaby zaraz a nie za 2 lata). Co potwierdza, ze takie
    "zgrupowania" powinny byc podzielone bardziej wielkosciowo dla firm a nie
    terytorialnie. Bo nie widze siebie w takim z innymi firmami 100-300 userow
    bo nie bedzie o czym pogadac (oprocz oczywiscie kwestii towarzyskich przy
    piwie).

    Icek