  • Data: 2009-02-19 06:41:23
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem tak.. nigdy nie lubiłem takiego podejścia jak prezentujesz..
    > Wywyższasz się po prostu. To, że pracujesz w firmie większej i masz
    > swatcha 10G a nie 100M nie znaczy, że nic się już nie nauczysz od osoby
    > co ma sieć sporo mniejszą.

    tu nie ma nic z wywyzszania sie. Poprostu kole w oczy, ze wiadomo jak sie
    buduje swiatlowody wiec nie trzeba tego badac na nowo. Jest Was 40-50, kazdy
    robi zrzute po 10-20 zeta, wynajmujecie kogos kto Wam opisze, pokaze, wylozy
    teorie z praktyka a moze da sprobowac.

    Nie ma tu nic z wywyzszania ale wysokiej jakosci nie zbudujesz uczac sie
    sam. Potrzebna jest juz pomoc specjalistow zewnetrznych. Sam sie o tym
    przekonalem.

    Icek