  • Data: 2009-02-18 22:19:30
    Temat: Re: konsorcja firm operatorskich Nieliczni, ale zadowoleni
    Od: NETLOG Daniel Kulesza <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > po co wywazac juz otwarte drzwi. Skorzystaj z pomocy specjalisty i nie masz
    > wpadki.

    > bo 2 inne firmy buduja sobie swiatlo to ja tez musze ? I teraz wszyscy
    > czlonkowie buduja swiatlowody a malo kto wie ile to naprawde kosztuje i
    > zaraz sie okaze ze polowa z nich zrezygnuje z projektu bo taka inwestycja
    > najnormalniej zabilaby budzet.
    >
    > Fajnie, ze mozna pogadac z kims z branzy. Ale jak masz problem z
    > nawiazywaniem kontaktow to wlasnie takie stowarzyszenie jest dla Ciebie ;)
    > (bez obrazy). Mam znajomych w innych firmach, wymieniam poglady, czasami
> [...]

    Powiem tak.. nigdy nie lubiłem takiego podejścia jak prezentujesz..
    Wywyższasz się po prostu. To, że pracujesz w firmie większej i masz
    swatcha 10G a nie 100M nie znaczy, że nic się już nie nauczysz od osoby
    co ma sieć sporo mniejszą.

    --
    NETLOG DANIEL KULESZA

    Należę do grupy internetowej iNET group <http://www.inetgroup.eu/>