eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykoniec diesliRe: koniec diesli
  • Data: 2012-07-26 19:24:02
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-07-26 12:52, Robert_J pisze:
    >>> Tak, robiąc i benzynę i olej napędowy, ale gdyby nie produkować
    >>> benzyn
    >>> to oleju napędowego da się wyprodukować więcej, Rozumiesz różnicę?
    >
    >> Czyli wg Ciebie nagle magicznie zmieni się zawartość procentowa
    >> poszczególnych frakcji? ;-)))

    >Podałem wyżej link do Sondy (posłuchaj), tego samego uczono mnie w
    >szkole (dziwnym przypadkiem).

    A szczegolow nie uczono ? W Sondzie tez nie wyjasnili ?
    Bo Robert ma racje ... w jaki sposob chcesz zmienic zawartosc frakcji
    ?

    Owszem, mozna podjac decyzje polityczna i stwierdzic ze CPN moze
    sprzedawac mieszanke asfaltu z benzyna jako olej napedowy. Ale to
    tylko w PRL.
    Troche pewnie mozna nagiac sklady obu paliw i przestawic obie
    wydajnosci - ale to raczej niewiele da.
    Mozna podjac decyzje polityczna i kupic inna rope - ale to nie w PRL.

    No i w koncu mozna zastosowac cracking i/lub reforming. Wrecz teraz
    jest chyba powszechnie stosowany. I stad byc moze rozne dane - ze np z
    uzyciem crackingu z ropy powstaje znacznie wiecej benzyny niz ON. Ale
    w USA, gdzie jest zbyt na wiecej benzyny :-) Ale destylacja tego nie
    nazwe.

    Ale czy w czasach Sondy cracking byl rownie powszechnie stosowany ?
    Szczegolnie w PRL ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: