    Date: Fri, 30 May 2014 07:52:03 +0200
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koniec bramek

    Dnia 2014-05-29 16:03, *s...@g...com* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Wiec nie widze powodu żeby robić to na Kapschu.
    > Kosztu uzyskania tego podatku są wyższe. Dla mnie to bez sensu.
    > Chyba że jest jakieś drugie dno

    Wprawdzie nie o akcyzę tu chodzi, ale będzie to miało duży sens jeśli
    zostaną też zlikwidowane bramki na odcinkach "prywatnych" autostrad (a
    na to się zanosi, skoro piszą, że A4 będzie można przejechać bez
    zatrzymania) - wtedy za pomocą ViaAuto będzie można pobrać wyższą
    (bandycko) stawkę za te odcinki, co jest niemożliwe w przypadku winiety.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om