eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowakoniec 2D w fotografi - trójwymiarowy aparat w cenie dla każdegoRe: koniec 2D w fotografi - trójwymiarowy aparat w cenie dla każdego
  • Data: 2009-07-15 13:42:18
    Temat: Re: koniec 2D w fotografi - trójwymiarowy aparat w cenie dla każdego
    Od: "gebi" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h3k3qc$s42$1@news.interia.pl...
    > bez sensu odrobinę. Podobnie popularne jak oglądanie slajdów na
    > rzutniku ;-)
    Jakiś czas temu razem z kupionym aparatem dostałem taką małą przeglądarkę pod
    światło do slajdów - "Agfa Gucki 3D". Dopiero niedawno przy okazji wyciągnięcia
    paczki slajdów wypróbowałem ją i efekty są całkiem fajne. Na zdjęciach krzaczka
    kwitnącej kaliny widziałem gałęzie w różnych planach/odległościach od siebie,
    niestety nie wszystkie zdjęcia otrzymały ten efekt 3D, ale na niektórych
    złudzenie było.
    W odległych czasach miałem podobną przeglądarkę, ale ścianka w niej była płaska,
    a tutaj jest półokrągła.