    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kondensator podtrzymania
    Date: Sat, 20 Mar 2010 01:41:59 +0100

    > Przy takich dużych kondensatorach to pewnie jeszcze jakiś rezystor
    > trzeba dać w szereg, żeby ścieżek prądem ładowania nie upalić, bo do PFC8563
    > to pewnie ścieżki VCC nie masz zbyt grubej?

    Ale przecież to nie jest zwykły kondensator! On ma bardzo dużą
    rezystancję wewnętrzną zapewne. Jasne, odsyłam do dokumentacji
    konkretnego modelu, ale kiedyś stosowałem podobny i podłączyłem wprost -
    nic się nie działo. I nie miało prawa... Producent deklarował, że po
    podłączeniu "wprost" naładuję się po ok 15 minutach (wartość piszę z
    pamięci). Maksymalny prąd podtrzymania wynosił 1mA ;)... Tak więc ampery
    tam nie płyną ;)...

    Konop