  • Data: 2013-02-18 17:46:41
    Temat: Re: kondensator dostrojczy radiowy
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnki4hbk.piv.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > PS
    > "Baczność, wysokie napięcie" -- te napisy przy trakcji kolejowej zawsze
    > mnie intrygowały, bardziej by pasowało "Padnij, wysokie napięcie".

    Mnie kiedyś dawno (obóz wędrowny +- 1975) zaintrygowała stojąca gdzieś w
    Bieszczadach przy drodze (mogło to być w Brzegach Górnych) tablica o treści
    "PZPR zawsze z Partią" (nic poza tym napisem). Że sami ze sobą to jeszcze,
    jeszcze, ale żeby się z tym obnosić - nie mieściło nam się w głowach. Jednak
    człowiek był wtedy ograniczony :-( - parada gay-ów też by się nam nie
    mieściła w głowach.
    P.G.