  • Data: 2009-09-24 16:58:40
    Temat: Re: konIEc problemów?
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    vcore wrote:
    > Mi osobiscie wydaje się że taki dodatek wiele nie zmieni, bo osoba która
    > przez te kilka lat nie zainstalowała innej *znacznie lepszej*
    > przeglądarki (innej niż IE6) raczej nie będzie sie fatygować aby
    > doinstalowac jakiś dodatek (pozatym skąd może o nim wiedzieć), no chyba
    > że na każdej stronie będzie wyskakiwał alert żeby doinstalować tą wtyczke

    Dlatego też zwróciłem uwagę, że powinno się to łatwiej instalować niż
    flasha. Prawdziwej przeglądarki nie ma aż jedna trzecia polskich
    internautów, a flasha "tylko" 12%.

    > Uważam że to jest półśrodek który niema żadnego sensu - po co instalowac
    > tego typu duperele skoro można poprostu ściagnąć i zainstalować jakąs
    > nowoczesną przeglądarke?

    Taki plugin po zainstalowaniu jest niewidoczny dla użytkownika. Dalej ma
    te same ulubione (a nie zakładki) w tym samym miejscu, ustawienia
    przycisków i menu od czapy, żaden blogasek psapsiółki robiony we FP1410
    się nie sypnie. Dla niego nic się nie zmienia, a nam w to graj* :)

    * chociaż IMO webkit ssie :P