  • Data: 2009-09-24 16:34:01
    Temat: Re: konIEc problemów?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Haribo pisze:

    > już widzę jak tysiące informatyków w firmach rzucają sie aby to instalować...
    większość osób korzystających z IE to firmy które mają wdrożone polityki
    bezpieczeństwa - czyt. user sam nie może nic zainstalować.

    Sądze że nie tylko, wśród osob korzystających z IE są ludzie którzy sporadycznie
    korzystają z
    komputera, lub osoby w tym nieobeznane czyli głownie osoby starsze, lub poprostu
    osoby które nie
    wiedzą że istnieją inne przeglądarki :-)

    Mi osobiscie wydaje się że taki dodatek wiele nie zmieni, bo osoba która przez te
    kilka lat nie
    zainstalowała innej *znacznie lepszej* przeglądarki (innej niż IE6) raczej nie będzie
    sie fatygować
    aby doinstalowac jakiś dodatek (pozatym skąd może o nim wiedzieć), no chyba że na
    każdej stronie
    będzie wyskakiwał alert żeby doinstalować tą wtyczke

    Uważam że to jest półśrodek który niema żadnego sensu - po co instalowac tego typu
    duperele skoro
    można poprostu ściagnąć i zainstalować jakąs nowoczesną przeglądarke?

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl