  • Data: 2009-09-28 10:05:58
    Temat: Re: konIEc problemów?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Piskorz wrote:

    > Jakiś przykład? Bo poza tym, że dalej nie mogę ostylować <legend> to nic
    > specjalnie "błędnego" nie zauważyłem.

    Przykładowo float:left na TD w FF 3.0 nie odnosi skutku a już w 3.5 taka <TD>
    zachowuje się jak
    gdyby nie była częścią tabeli (zachowuje się jak DIV w środku TABLE). Tak, wiem że
    float nie ma
    sensu na TD ;-)

    > Póki co Ff ciągle bije do góry, a konkurencja nie potrafi się wybić.

    Żeby tylko nie wybił jak szambo. Zanim się obejrzymy, możemy mieć na karku kolejnego
    molocha, który
    robi co chce, ma swoje własne podejście i trzeba robić specjalnie strony pod FF.

    > Może właśnie ten chromeframe zmieni nieco układ.

    Jakoś mi się nie wydaje ;-)

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL