    From: STranger <p...@n...ue>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: komputer do 2200, ostatni juz raz - podsumowanie takie
    Date: Sat, 18 Jul 2009 22:43:20 +0200

    JoteR pisze:

    > Faktycznie, raptem z Poznania ;-)
    > Nie wiem, czy to skutek kryzysu, ale sklepy Komputronika "w
    > prencypialnych ponktach Stolycy" świecą pustkami - cokolwiek ostatnio
    > chciałem kupić i sprawdzałem dostępność na ichniej mapce - wszystkie
    > sklepy w Warszawie wykazywały "brak". Owszem, możem szanownemu panu
    > sprowadzić z centrali, ale to trochę potrwa.

    Tak jest we wszystkich sklepach KT, nawet w najstarszym i pierwszym
    sklepie Komputronika na ul. Grochowskiej w Poznaniu. Chociaż często
    tamtejsi handlowcy mają "nosa rynkowego" i akurat mają po 1-2 sztuki
    tego czego akurat JA szukam. :>
    A w innym przypadku trzeba zgłosić chęć kupna to ściągną z magazynu do
    konkretnego sklepu w mieście dla konkretnego klienta. Tak właściwie
    działają wszystkie sklepy w branży, oprócz pewnie tylko Media Markt.
    A ostatnio kupuję w Proline bo mają niższe marże, a ten sam towar, który
    też ściągają z centrali czyli Wrocławia w 1-2 dni.

    > Tak więc stwierdzenie, że "Komputronik to jest w Warszawie" jest dość
    > odważne ;-)

    KT jest teraz już chyba wszędzie; ostatnio obniżyli mocno marże bo ich
    konkurencja mocno przydusiła.

    --
    pozdrawiam
    STranger