    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Date: Wed, 21 Oct 2009 20:58:05 +0200

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 20:47:49 +0200, de Fresz napisał(a):

    > No widzisz, a w MacOSach graficzny program do formatowania dysków na
    > płycie instalacyjnej jest gdzieś tak conajmniej od 8, czyli roku bodaj
    > 97, a zdaje się był i wcześniej.

    Przejmowałbym się gdybym nic nie robił na komputerze poza zakładaniem i
    usuwaniem partycji.

    > Niby passe, a jednak wciąż niesamowicie popularny.

    Nie czyni go to mniej przestarzałym.

    > No paczpan, zupełnie jak na Makach. Można bez bólu wyciąć w pień i
    > zapomnieć że istnieją wszelakie iApps. A że jest odrazu z system,
    > działa całkiem znośnie - to chyba ciężko uważać za wadę?

    Dopóki się tego nie forsuje na siłę to nie jest to wada. Tylko skąd w takim
    razie tyle narzekań przed komisjami antymonopolowymi, że ten przebrzydły
    Microsoft zmusza lud do korzystania z Internet Explorera? Przecież nikt nie
    blokuje Mozilli albo Opery.

    > Użytecznych? Z 5.

    Około?

    > Zadziwiające jest to przywiązanie ludzi do tak przestarzej technologii
    > i niechęć do instalowania nowszych produktów MałegoMiętkiego, nie? ;-)

    Widzisz, ja używałem Visty, używam Windows 7 od jakiegoś czasu. Ta paskudna
    Vista okazała się i wygodna, i wydajna i stabilna. Niechęć była moim
    zdaniem nieuzasadniona. No chyba że na ciężko przestarzałym sprzęcie
    instalowało się pirata Visty i się dziwiło później, że na 512MB RAM działa
    powoli.

    > Po Makowej stronie frontu raczej niespotykane ;-)

    Płacą znacznie więcej za to samo, to trudno się dziwić, że znajdują
    uzasadnienia. Coś jak Leica, że do tematu grupy nawiążę.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."