  • 211. Data: 2009-10-21 22:49:23
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    JA napisal:
    > Może najwyższy czas zasymulować dla historycznego oprogramowania
    > wirtualne stacje?

    A w czym widzisz problem? Bo ja juz od czasow W2K symulowalem dyskietke
    dla Platnika substem. Co by sobie klucz podczytal :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 212. Data: 2009-10-21 22:51:49
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    JA napisal:
    > I znowu. Absolutnie nie. Jak ją wygrzebię (bo jest szansa, że nie
    > wyrzuciłem), to sfotografuję. Ale uwierz mi, że optyczne myszy działały
    > w 92 roku na Atarynach i Amigach.

    Ehm, optyczna to mialem na XT w roku 1985, wiec tym rokiem 1992
    nie wyjezdzaj, bo zadna chwala ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 213. Data: 2009-10-21 23:20:21
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał
    > Na konsolach mają już wspomaganie celowania, bo gamepad nie zapewnia
    > dostatecznej precyzji, to mamy właśnie następny poziom tego :)

    Czyli nadal nikt nie robi pada z kulką w miejscu jednego z krzyżowych
    sterowników ?

    adam

  • 214. Data: 2009-10-21 23:20:21
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > A wszystko dlatego, ze program zadecydował za mnie, że tak będzie
    > lepiej:-)))

    To by dało dreszczyk emocji i losowy rozwój wypadków, szczególnie w
    sieciówkach : )))

    adam

  • 215. Data: 2009-10-21 23:35:11
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@4...net>,
    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Z USA. Dlaczego wyżej uważasz, że sprawdzanie cen Apple'a w tamże jest bez
    > sensu?

    Bo jest. Jestesmy w Europie. W USA elektronika, sprzet foto, paliwo i
    kilka innych rzeczy jest tansze niz Europie.
    Nie, no.
    Nie mieszajmy dwoch roznych systemow walutowych. Nie badzmy pewexami...

    TA

  • 216. Data: 2009-10-21 23:39:25
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 00:47:10 +0200, JA napisał(a):

    > Bez dotykania, nie powiem, jaka będzie. Z doświadczenia wiem, że nie
    > robią badziewa.

    Rzecz subiektywna.

    > Nie znam się na grach. Nawet nie wiem o czym piszesz, a sprawdzać mi
    > się nie chce. Prawda jest taka, że dla Ciebie to jest kryterium. Gry.
    > Choć nie chcesz się do tego przyznać.

    Ależ jest, nie wypieram się. Nie główne kryterium, ale jednak. I z tego
    kryterium i tego jakie gry mnie interesują wynika, że konsoli mogę użyć co
    najwyżej jako mało gustownego przycisku do papierów.

    > Ale przecież to Ty zacząłeś porównywać Apple do Leici. I to Ja
    > zwróciłem Ci uwagę, że to inne proporcje i zupełnie inna skala.

    Bo są podobni w tym, że jadą na micie swojej marki. Są różni w tym, jak
    daleko posunęli się w tym procesie.

    > Otwórz mi dowolnego lapotopa nie Apple jedną rękę,

    W czym problem?

    > Ależ ja tu nie jestem ewangelistę. Po prostu zwracam Ci i być może
    > komuś kto to jeszcze czyta, uwagę, na błędy jakie popełniasz w
    > klasyfikacji.

    Toteż nie dyskutuję z tobą tak jak z nimi. Zresztą z nimi się dyskutować
    nie da.

    > No więc po co pisałeś, że są droższe?

    Sarkazm.

    > Zgoda.

    Więc zmierzamjmy ku EOT, bo to jednak grupa o fotografii.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 217. Data: 2009-10-21 23:40:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 01:20:21 +0200, adam napisał(a):

    > Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał
    >
    > Czyli nadal nikt nie robi pada z kulką w miejscu jednego z krzyżowych
    > sterowników ?

    Nie spotkałem się z takim. Ale też nie szukałem, bo konsoli nie mam i
    raczej mieć nie będę.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 218. Data: 2009-10-21 23:42:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 01:35:11 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

> [...]
    > Nie, no.
    > Nie mieszajmy dwoch roznych systemow walutowych. Nie badzmy pewexami...

    Najpierw szukałem cen w PLN, ale nie znalazłem.

  • 219. Data: 2009-10-22 05:34:12
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Bartosz Skowronek pisze:

    > latwo wylaszac takie deklaracje - jednak na tym wlasnie polega rozwoj.
    > gdyby nie to siedzialbyc przy CLI a nie GUI. to nie jest kwestia
    > ideologii tylko tego jak ten "dziwaczny algorytm" ostatecznie dziala. i
    > wiem ze brzmi to szokujaco, zwlaszcza jak czlowiek ma dlugoletnie
    > doswiadcznia wyniesione z windowsow i linuksow ale applowskie pomysly w
    > przygniatajacej wiekszosci dzialaja dokladnie tak jak powinny. ergo
    > niczego nie utrudniaja a bardzo duzo ulatwiaja.

    Akurat CLI to było, bo było. Jak się bierze kod BSD to tam konsola jest
    by default, a że dorobili do tego jak dla mnie niewygodny interfejs to
    inna sprawa.

    wer

  • 220. Data: 2009-10-22 05:50:44
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 16:36:34 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Chyba Caps Lock ;D

    Caps Look!
    Czytaj uważnie ;)

    --