  • Data: 2009-10-26 13:08:54
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: "J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko wrote:

    > Jeśli lubisz teorie spiskowe

    Jakie spiskowe, zwykła logika. Jeżeli koncerny będą miały techniczną
    możliwość zostania Wielkim Bratem, to co je powstrzyma? Etyka?
    Dzieje się to samo co zawsze, tylko narzędzia są coraz potężniejsze.

    > to nic Ci nie stoi na przeszkodzie abyś
    > postawił swój własny serwer pocztowy czy galerie na www, naprawdę nie ma
    > nakazu korzystania z takich produktów, tak samo jak było już tu napisane
    > że nie ma jedynej słusznej wyszukiwarki.

    Nie wyczaiłeś...
    Tu nie chodzi o to, co zrobię ja, Ty, tylko co zrobi 90% społeczeństwa.
    W to g... bagno można wdepnąć wyłącznie zbiorowo.

    > Kolejna sprawa że trzymanie
    > danych na dyskach online jest znacznie bezpieczniejsze niż na domowym pc
    > gdzie nie ma raid czy regularnych backup. Takie rodzinne zdjęcia na
    > picasie są nieśmiertelne a z dyskami i płytami wiadomo jak jest.

    Ale ja wcale nie przeczę, że marchewka, jaka nam dynda przed nosem
    jest słodka i apetyczna. Ja tylko uważam, że może nas wciągnąć w bagno,
    jakiego świat nie widział.

    > --
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.