  • Data: 2009-10-26 13:08:46
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: "J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P wrote:

    > Da sie, da sie. We Zajdla i poczytaj 'Limes inferior'

    To ta, w której Autor doszedł do wniosku, że jedyne "szczęśliwe
    zakończenie", jakie może dopisać, to cudowna interwencja
    z zewnątrz? Alicja ex machina?

    > oraz 'Paradyzje'.

    Pisane jednak w innej epoce. Dziś "to, co przy dzbanku też się uczy"
    ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Koalang ) i to dużo szybciej niż kiedyś.
    Jednak mam wrażenie, że dążymy do świata Paradyzji (braku prywatności)
    wielkimi krokami.

    > Od biedy jeszcze dorzuc 'Cala prawde o planecie Ksi' :)

    Tam zdaje się ludzie byli już tak urobieni, że broniliby swoich
    ciemiężycieli i siebie przed ewentualnym wyzwoleniem z całego serca.
    Wysłana ekspedycja ratunkowa wycofała się bezradnie...

    > Zagrozenie od poczatku bylo rzekome, tak samo jak manipulowane
    > byly czeczenskie zamachy w rosyjskich miastach. Zastraszone
    > spoleczenstwo lyknie kazde ograniczenie praw w imie bezpieczenstwa,
    > a jak juz raz odda swobody to przerobic go w feudalnie zalezne bydlo
    > to tylko kwestia dwoch pokolen.

    No dobra, starczy tego Kasandrowania, bo to (w każdej epoce)
    kończy się argumentem "to zbyt straszne żeby było prawdziwe".
    Niczym nie uzasadnionym i nie podlegającym dalszej dyskusji. :)

    > Pozdrawiam,
    > Jacek

    Pozdrowienia, J.
    --