    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: komputer dla fotografa
    Date: Wed, 21 Oct 2009 19:18:59 +0200

    On 2009-10-21 18:54:18 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Jak to ma niby działać w aplikacjach pełnoekranowych typu gra (niech będzie
    > call of duty, skoro raz ją dałem jako przykład?)? W grach akurat nie może
    > być tak, że mysz się czegoś domyśla za właściciela. Chciałem go z noża
    > pociągnąć czy raczej zmienić broń?

    Po pierwsze dość uważnie oglądając strony o nowej myszy, nie widzę tam
    żadnych wzmianek o "sztucznej inteliigencji" która jakoby miałaby
    wiedzieć cokolwiek lepiej od użytkownika. Po drugie widzę tam parę
    opcji pozwalających powyłączanie niechcianych bajerów. Zresztą tak to
    bywa, jak się fantazjuje na temat czegoś, czego nawet nie miało się w
    ręku...

    de Fresz